Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noob trenger råd - webside reise

FetterAnton

New Member
Hei, første post og tigger om tips allerede :) Velvel...

Har massevis med bra innhold klart til - innsidetips om alt du trenger til besøk, populær destinasjon for nordmenn - blabla... - har domene - har host (subsys) - er kjent med WordPress (men langt fra dreven).

Hva f... gjør jeg nå?

1. Kjøper gjerne et ferdig template til WP, noe usikker på hva den bør inneholde, spesielt med tanke på evt annonsering.

2. Kommer til å legge ut sidene, og oppdatere jevnlig, uansett. Skriver fordi jeg liker det samt skriver tekster for div publikasjoner om samme tema, kan like godt bruke noe av det selv. Men, vil selvsagt prøve å tjene litt ølpenger. Hva gjør jeg?

3. Dersom Tradedoubler var et svar på 2. - hva med Mva og det faktum at jeg ikke bor/skatter til kongeriket?

4. Jeg skriver bra (synes min mor...) - vil du ha noen tekster i bytte mot litt veiledning?

Takk og takk for bra forum! Har sniklest lenge :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Nope :) Europeiske storbyer - 3 i tallet.

Intet forsøk på å stikke kjepper i hjulene på din monopolvirksomhet :)

Ganske stor konkurranse på Thailand bare så det er sagt ;)

Mine svar på dine spørsmål:

1: Jeg liker magasin tema på reisesider og kan godt anbefale det siste themet fra Gabfire som heter Sharp Magazine (afflink)

2: Tjene penger kan du gjøre ved en miks av affiliate og litt adsense. Hotell, leiebil, fly og andre mer stedspesifikke program bør du peile deg inn på.

3: Ikke tenk så mye på inntekter nå, det kan ta lang tid å bygge opp. Og så lenge en tjener under 50 K i året er ikke mva et tema.

4: Att du er flink å skrive er bra, for godt innhold er det leserne dine er ute etter.

Lykke til :)
 
Topp