Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norges største nettverk -- nisje!

Helge

Profesjonell Googlesøker
Høres veldig bra ut dette prosjektet, men har desverre ikke mulighet til å skrive 10 artikler i uken.... det blir litt for mye:/

Men kan bli kjekt å se hvordan dette utarter seg:)
 

picxx

Well-Known Member
Litt oppdatering:

Da ser det ut som om det er 8 intressenter så langt, alle disse må vel sies å være erfarne når det kommer til å jobbe med internettsider, og det er et stort pluss.

Skal se om jeg får opprettet et eget forum som kun er åpent for intressentene i løpet av de første dagene slik at diskusjoner omkring dette prosjektet takes i det forumet.
Dette ikke på grunn av at selve prosjektet eller gjennomføringen er noe stort hysj-hysj, men rett og slett for at når man begynner å diskutere domener/nettsider er det fort gjort at disse blir scrapet/kopierte om de blir diskutert på et åpent forum.

De som melder interesse før den 12. april vil løpende få tilgang til forumet som blir opprettet, og om det blir slik at vi enten ikke greier å bli enige eller at det blir for få intressenter skrinlegger vi bare hele greia, no harm done :)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg foreslår at du åpner en likket del allerede nå slik at vi kan begynne å diskutere der!

Da er forumet satt opp og de som er int. gitt tilgang så videre diskusjon omkring prosjektet takes i det forumet.

Det er mulig å delta i dette helt fram til 12. april, som er siste frist for 'påmelding'.
Alle som er interessert vil fortløpende bli gitt tilgang til forumet.

edit: om det er noen som ikke har tilgang eller finner ut at det er noe annet som er galt skriv her i tråden, eller send meg en pm. (Kanskje Kenneth kunne tatt en liten titt på oppsettet, da jeg ikke er helt stø i VB backenden.)
 

Gomlers

Member
Dette høres jo litt ut som måten en skaffer trafikk på i adult sjangeren? Tar jeg feil?
Jeg kan ikke si at jeg vil ha tid til å skrive 10 artikler i uka, men selvfølgelig er en jo interessert i trafikk og penger :D

Så om det går an å slacke'n NOE på antall artikler og mengde innholdsbygging til å begynne med, så melder jeg meg også på...
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
10 artikler i uken er mye om du er i 100% stilling utenom diverse webgreier du driver med ;)
 

picxx

Well-Known Member
10 artikler i uken er mye om du er i 100% stilling utenom diverse webgreier du driver med ;)

Som jeg har sagt tidligere trenger man ikke være overnervøs for antall artikler. Du trenger ikke skrive 10 avhandlinger i uka. Det er snakk om trafikksider, og det spiller ingen rolle hva slags innhold du driver trafikken til.....det kan være en youtubevideo, en vits, et bilde, et spill, en sang, ja, det er bare fantasien som setter grenser, så ikke heng dere opp i dette at det må skrives 10 artikler i uka.

Skal gi tilgang til dere som har meldt interesse asap.
 

picxx

Well-Known Member
Bumper denne, bare for å minne alle på at påmeldingsfrist på prosjektet går ut i morgen, så om du ønsker å delta kan du sende meg en pm ASAP :)
 
Topp