Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norsk gamingforum til salgs

Fredrico

New Member
Hei,

Jeg er ute etter å selge mitt siste prosjekt www.gta5.no

GTA V (Grand Theft Auto V) er et nytt storspill ifra Rockstar Games som for 14 dager siden slapp Online Moden. Her er det ekstremt mange spillere ifra verden over, inkl. tusenvis av nordmenn.

Forumet er et helnorsk forum dedikert til spillet, men det er kun 51 medlemmer pr. idag. Med en høyere effort av admin, samt. en SEO-oppgradering, er dette en gyllen mulighet til å samle mange brukere og annonsere med ads (GTA V blir også sluppet til PC i januar/februar).

Pros:
- Forumet er av nyeste phpBB 3.0
- Custom we_universal template: oversatt til norsk tekst, norske knapper, litt finjusteringer på css
- "Dynamisk" header med konstant logo
- Ligger på nr 2 ved riktig google søk
- Ligger på domeneshop.no sine stabile linux servere med webhotell medium (ved en evt. overføring)

Cons:
- En bug hvor ikke hele headeren er klikkbar. Dette kan fikses ved litt justeringer.
- Mangel på aktivitet pr dags dato;

Dette løses ved bedre SEO, mer bidrag av admins i form av mer nyheter, guides, online gaming tutorials etc. + litt enkel annonsering rundt i gaming-communityer (Annonsering er noe jeg IKKE har gjort.)

Jeg ser det er mye guest views på div. poster og besøksstatistikk viser 96,18% ifra Norge. Høyeste unikte besøkte var i slutten av september med 258 besøkende på én dag. De siste 2 ukene har variert ifra 12-50 pr. dag med et gjennomsnitt på ~27 +/- (Domeneshop stats).

Pris
3000,- eller kom med bud!

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller interesse -
Skriv i tråden, på PM eller admin@gta.no.
 
Sist redigert:
Topp