Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norsk oversettelse av opencart

hansson

Langveisfarende
Noen som har erfaring med de norske (slash svenske) oversettelsene som ligger ute på extensions til opencart? Bra? Dårlig?

Noen som evt. deler en god oversettelse her på forumet? Prøvde å søke, men fant ikke noe. Dansk og svensk er også interessant.
 

hansson

Langveisfarende
Bumper denne. Prøvde å kontakte han som selger oversettelser for å høre hva som menes med oversettelse av databasen vs. oversettelse av resten av systemet. Fikk ikke noe svar. Noen som vet hva som ligger i databasen og som evt. trengs å oversette i opencart?
 

clinton4

Medlem
Ok.Nå er det en stund siden jeg har oppdatert OC. Men versjonen jeg kjører har alle oversettelser i filer. Mulig det er gjort endringer i nyeste versjon.

Har sendt en epost til selgeren, så jeg skal poste svare jeg mottar her :)
 

spikre

peterhamre.no
Jeg har oversettelsen til 1.5.4. Den har ikke db-oversettelse - men det trenger du heller ikke. Oversettelse er gjort med php define (som i de fleste andre open source). Fungerer greit både på front og i admin. Enkelte begreper og beskrivelser må jeg utdype for mine kunder - men det måtte jeg kanskje gjort uansett.
 
Sist redigert:

spikre

peterhamre.no
Er dette noe du har lyst og lov til å dele? Send meg gjerne en PM i tilfelle.

Hverken .zip fila eller nedlastningssiden viser til en lisens. Jeg forutsetter derfor at filene er under samme lisens som moderkode; GNU GPL lisensen. Jeg ser derfor ingen problem med å dele tillegget. Send meg en epost, så får du den som et vedlegg. (peter@spikre.no)
 
Topp