Norske Gratis-Kataloger (2012)

En tråd i 'Lenke-strategi' startet av Prlink, 3 Aug 2012.

1. metallian

metallian Medlem

Får ikke registrert meg på prlink.no når jeg trykker på "registrer nettside" så kommer det opp et par felt (innlogging/passord?) men ingen tekst- prøvd Firefox og Safari.

2. firmautvikling Medlem

Noen som vet om noen slike men for Sverige?

3. RenholdOslo Medlem

Hva synes dere egentlig om å legge ut all denne informasjonen på mange ulike nettsider? Informasjonen er jo selvfølgelig allerede på din egen nettside. Jeg bare lurer på om ikke alle disse gratiskatalogene kan endre avtalevilkår for så å sende deg et hyggelig A4-ark med gul bakgrunn nederst og en fantasillion i krav?

Mulig jeg er litt Orwells 1984 her?

Sist redigert: 14 Mar 2013
  4. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Forstår ikke helt ditt spørsmål :confused:

5. zapotek

zapotek Medlem

Han lurer på om han plutselig kan få et krav fra gratiskatalogene i tråden her for å ha registrert siden sin. Kan berolige med at det aldri har skjedd meg, og trolig ikke vil skje deg heller.

6. RenholdOslo Medlem

Takk for svaret zapotek, men at det ikke har skjedd til nå betyr jo ikke nødvendigvis at det ikke KAN skje. Er det noe i lovverket som forhindrer dette? Jeg mener å ha lest noe om at man skal varsles om store endringer i avtalen 2 uker før, men dette følges jo ikke nødvendigvis.

7. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Min "katalog" er ihvertfall gratis :D

8. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

Ikke bli paranoid nå. Er det gratis, så er det som oftest det..... ;-) og, det vil ikke være noen seriøse som plutselig kommer med en faktura. Og, skal man komme med en faktura må man jo faktisk fremdeles vise til en bestilling :)

Skulle noen være så vågale at de forsøker seg på et slikt stunt vil de nok få så mye motstand fra flere kunder at det aldri vil bli gjennomførbart......så ta det med ro!

9. klokkeren New Member

Takk, mange gode linker her :)

10. Tetto

Tetto Medlem

Splitter ny tjeneste, hvor man kan registrere kontaktopplysninger, nettside og en liten tekst helt gratis. Ikke mye aktivitet der akkurat nå, da den nettopp er lansert, men jeg kan love at det tar seg opp. Jeg ville for øvrig satt pris på tilbakemeldinger på siden.

Tetto - Leverandør av anbuds- og annonsetjenester

11. Olavxxx Member

I utgangspunktet kan de ikke endre vilkår fra gratis til betalt.
    Men mange "svindelsider" har "gratis i x mnd", men at du blir overført til betalt automatisk, med mindre du sier opp.

12. shopper Medlem

13. Fritz Medlem

14. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

Det er jo mange andre sider her som krever linkbytte

15. NilsF Medlem

Hvilke da, kan du nevne disse "mange"?

I å fall har vel administrator her en jobb å gjøre med å luke bort ugresset fra tråden.

Edit: Ser nå at det i første innlegg også står nevnt noen som krever link tilbake (og som jeg derfor i mitt arbeid raskt har hoppet forbi og derfor ikke husket), men da står den betingelsen tydelig nevnt i tråden og kommer ikke som en overraskelse for de som går inn på nettstedet for å foreslå en lenke.

Sist redigert: 29 Nov 2013

Del denne siden