Kjapp og trygg hosting for Wordpress

NUF vs ENK

Ole Avranden

utvandret
Du har så rett, så rett, glem kredittkord og lån om du vil ha firma ENK. Selv om du har en god årsinntekt :(

Hæ? Det var vel en overgeneralisering uten det helt store holdet i påstanden? Du må riktignok finne deg i at rådgiveren tar en ekstra kikk på regnskapet ditt, men hvis det henger på greip er da ikke noe problem å få hverken lån eller kredittkort.
 
Er du student har ENK og søker om kredittkort på nett er det bare å "glemme". I det minste opplevde jeg det. Det samme skjedde med en annen venn. Går du til din lokale bank og setter deg ned med rådgiveren vil det nok være mulig å få til noe. DNB er veldig glad i å gi bort sine :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
...hvis du er student hadde du kanskje ikke så mye inntekt? Mange kredittkortutstedere som har et minstekrav til lønn, og det du får fra lånekassa teller da ikke.

Mens jeg var student hadde jeg egentlig bare postbankens mastercard student, eller hva det nå het, men det er en stund siden. Jeg har ihvertfall ikke noe problem med å få kredittkort NÅ, hus&billån er litt mer mas for å få i orden, men man får det definitivt bare man kan vise til nogenlunde inntekt.
 

JoachimO

Medlem
Setter du deg ned med en rådgiver lokalt går det nok greit ja, men samtlige kredittopplysningsbyråer trekker deg KRAFTIG i scoringen om du står som innehaver av ENK
 

flippflopp

Medlem
Vedrørende kredittkort: Har ryddige bankforbindelser, så det går helt fint. Har nå en romslig grense, og greier å sette til side litt i ny og ne til jeg en gang ikke kan heve studiestøtte og må kjøpe meg bolig, så det skal gå helt fint å kunne legge ut for ting om det skulle være nødvendig. Uansett, jeg trenger ikke så mye for å skrive artikler da.

Men igjen, supre svar her! Tusen takk til alle sammen! Var fristet til å tilby gratis artikkel til alle, men tørr ikke sette det som standard fordi jeg tror det kan komme flere spørsmål og da må jeg jobbe så mye gratis :p Men takk!
 
Topp