Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny forside, kommentarer?

tom3008

Medlem
Hei, har lagt inn nyheter på websiden min Forside | Elverum By
synes dere jeg har gjort det på en fin måte, eller trengs det redigering til??

Mvh Tom
Ps. ikke kommenter Url'en ;)
 

picxx

Well-Known Member
Vet ikke hvordan siden var før så kan ikke kommentere på det, men tenkte å gi deg et lite råd ang. merket tekst.
Tenk på at de fleste assosierer rød tekst med: STOPP_ADVARSEL_FARLIG_VIRUS_SPAM o.l. på internett, så jeg ville nok gått over og skiftet farge på mange (alle) de du har merket i rødt, eller kanskje bare til og med brukt italic på de du ville uthevet.
 

zapotek

Medlem
Bare en tanke, når menyene går over Adsense-annonsene, så er det ikke sikkert det blir så godt likt av G. eller?

Ville ha endret dette asap om jeg var trådstarter. Du har nesten garantert tråkket over linja for hva som er lov. Kjipt å miste adsensekontoen sin...
 

tom3008

Medlem
Jeg sitter nå på siden og lurer på en ting...
Hvor synes dere jeg burde plassere google adsense- annonsene mine og hvilke plasser er mest effektive??

Mvh Tom .D
 
Ville ha kuttet ut den 60x468 banneren på forsiden. Synes den lyser litt for mye "her er annonser viktigere enn innhold". I høyre sidebar ville jeg hatt "Hva skjer" øverst, og deretter en litt større annonse enn den du har nå (mellomstort eller stort rektangel). På undersidene (ekempelvis "Idrett i Elverum") ville jeg slengt på en 60x468 under hver artikkel. Dette er nødvendigvis ikke mest effektivt, men jeg liker nettsider der navigasjon og hovedbudskap gis mest oppmerksomhet og at annonsene da står naturlig i nærheten av dette.
 

Zuna

Medlem
Fin side - sikkert en ressurs for de som bor i Elverum! :) Jeg synes siden er veldig "ren og pen", men personlig synes jeg designet blir på grensa til sterilt...
 
Topp