Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny magento nettbutikk for e-sigaretter - tilbakemelding ønskes.

zapata

Medlem
Hei

Åpnet ny nettbutikk for e-sigaretter for 3-4 dager siden. Det er en Magento nettbutikk basert på et ferdig theme som jeg har flikket endel med. Responsiv med bootstrap som framework.
Har sett meg blind etter å ha jobbet med siden noen uker, så konstruktiv kritikk & tilbakemelding fra wf's medlemmer hadde vært fint.

- det mangler fremdeles en god del varebeskrivelser & tekniske data
- foreløpig kun paypal, kommer med epay løsning i løpet av våren
- venter på e-juice, kommer om få dager

Kom gjerne med ris og forslag til forbedringer.

På forhånd takk.

Dampoteket.no - Kvalitets e-sigaretter til lave priser
https://www.facebook.com/dampoteket
 

pleb

Medlem
Først: kult navn! :)

Det andre som slår meg er at det er en ganske irriterende og uoversiktelig meny som dukker opp når man holder over produktbildene på forsiden. Kanskje endre dette til å bli litt mer responsivt?
 

pleb

Medlem
Akkurat hva jeg tenker på. Feks er "Legg til ønskelisten" og "Legg til sammenligning" to linker som ikke skiller seg ut. Tror heller ikke hvermannsen (inkl undertegnede) forstår hva "Legg til sammenligning" skal bety?
 

Erlend

Medlem
Likte navnet jeg også. Synes siden ser bra ut, og jeg liker at du har såpass store bilder på forsiden. Ikke mye å sette fingeren på fra min side ihvertfall :)
 

Børge AJ

Medlem
Fint navn, fin nettbutikk. Jeg har ikke annet å sette fingeren på enn tiden det tok å laste siden. 9-10 sek for forsiden, og 3 sek for undersidene jeg testet. Dette er for tregt, spesielt når det kommer til forsiden.
 

Rismoen

Medlem
Konge navn og fin nettbutikk

Men lov meg en ting...

....At DU aldri skal like din egen facebook status igjen. Det ser ikke akkurat så veldig profesjonelt ut.

8JGuZ.png


Er dere andre enig, eller er det bare meg?
 

zapata

Medlem
Takk for tilbakemeldinger folkens!

Skal se om jeg kan gjøre noen grep for å få siden raskere.
Godt poeng det med likes av egne innlegg, tenkte faktisk ikke på det før Risma kommenterte det.
 

William

Medlem
Jag skulle göra checkouten mer smal/Mer tydlig:
Större ikoner/knappar kunden kan trycka på.

Sen skulle jag göra kontaktinformasjon till bedriften mer tydlig, kanske i någon hörn i toppen istället för längst ner på hemsidan. Leveranstiden likaså.

I övrigt så är designen bra.
 

Tetto

Medlem
Jeg synes det er for mye bevegelse på siden. Bilder som endrer størrelse og handlevogner som roterer når man holder musen over. Det er fint med litt, men her synes jeg kanskje det blir litt mye.
 

Tussete

Medlem
Enig med Tetto om bevegelsen av vindu.
Også kunne jeg ha tenkt meg mer info på siden om damp. Jeg har sett og lest litt om damping tidligere. Men selv om jeg sluttet å røyke for ett år siden og har i perioder vurdert å kjøpe damp-sigaretter. Så har jeg ikke peiling på hvordan de brukes og føler det er en rar fremmed elektrisk dings. Om jeg var nysgjerrig og søkte etter info. Så kunne en god info om produktet på siden din, gjort at jeg følte meg "tryggere" forstod hva det var og hvordan å bruke det, og kanskje gått fra nysgjerrig til i kjøpsmodus.
Min anbefaling er at du trygger kunden med en artikkel om hva dampsigaretter er og hvrdan å bruke dem, i steden for å gi dem en link bort fra nettbutikken deres, om de vil ha mer info.
Ellers, syntes jeg det var en fin og ren design, likte navnet og logoen.
 

YngveB

Medlem
Mine 2 cent etter 1min på siden.

-Sett minstekategoriantall til 1. Så du slipper at folk må trykke inn antall.
-For mye som skjer , ser overalt.
-Dekativer product tags, system>inst>avansert> Mage_tags
-Placeholder
-Installer bring fraktguiden Bring | Trollweb < gratis
-Kassen din er rotete.
-Få på plass netaxept betaling evt også faktura Nets for Magento | Trollweb DIBS for Magento | Trollweb. < begge er gratis.

Alt jeg rakk å si. God helg.
 
Topp