Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettbutikk ønsker tilbakemelding

123321

New Member
Hei,
jeg har nylig startet en nettbutikk(startet 1 November 2013) og håper at dere kunne gitt meg noen tilbakemeldinger på nettsiden? om designet, innhold med mer.
Vi sliter også å få besøkende til nettbutikken så om dere har noen tips til markedsføring? vi har facebook side fra før og registrert oss i noen kataloger på nett.

link til nettside: innkjopet.no
link til facebook: facebook.com/innkjopet

Takk på forhånd :D
 
Sist redigert av en moderator:

Linux

New Member
Ikke at jeg er noen eskpert, men jeg føler at det er nok slike nettbutikker med mobiltilbehør.

Men nettbutikken ser okay ut den.
 

Dseller

Medlem
Her var det mye negativt... Selv om det er mange som selger mobiltilbehør, så er det fortsatt mulig å gjøre det bra. Det gjelder bare å skille seg ut, noe du gjør ved å sette inn et bilde der det står "Nettbutikken er levert av 24 nettbutikk"


Men problemet er at dette skiller deg ut negativt...

Jeg ville fjernet dette med engang...

Syntes du også burde bytte farge på "Legg i handlevogn" knappen til en litt sterkere farge.

Jeg ville også piffet opp hele siden med litt minde triste farger.
 
Sist redigert:

spikre

peterhamre.no
Trådstarter brukte hele ettermiddagen i dag til å spamme ned utallige nettsider med lenker til sin egen side. Her på forumet skrev han mange innlegg. I noen skrev han som om nettbutikken var hans, og noen ganger som en fornøyd kunde (altså utgav seg for å være kunde i sin egen butikk for å skape "positivt rykte". Bare piss..
24nettbutikk har en god nettløsning. Det er mer sannsynlig at det er produktene og firmaet det er noe galt med, enn selve nettbutikkløsningen.
 

Dseller

Medlem
Trådstarter brukte hele ettermiddagen i dag til å spamme ned utallige nettsider med lenker til sin egen side. Her på forumet skrev han mange innlegg. I noen skrev han som om nettbutikken var hans, og noen ganger som en fornøyd kunde (altså utgav seg for å være kunde i sin egen butikk for å skape "positivt rykte". Bare piss..
24nettbutikk har en god nettløsning. Det er mer sannsynlig at det er produktene og firmaet det er noe galt med, enn selve nettbutikkløsningen.

Åja, det var jo smart... Skal man markedsføre så gjør man det ikke på et forum som dette.

Jeg personlig har hvertfall aldri kjøpt noe som de her på forumet selger, bortsett fra Conta faktura, men det er jo retta mot bedrifter så da er det jo greit.


EDIT: Søkte opp org nummeret og fant ut at det var en ungdomsbedrift, det forklarer jo alt...
 
Sist redigert:

hokhang

Medlem
syns det var for mye knæsje farger og krusseduller ser ut som en rosablogger side.... ville foretrekke en mer "clean" side med mer nøytrale farger.
også ville jeg markedsført på facebook, hendvendt meg til blogger og få de til å blogge om siden.
syns for eksempel den max100.no ser litt nøytral ut, har handlet der et par ganger etter å ha sett annonse på facebook ;)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Man kan jo ha flaks å havne på en nettside som har mange tilhengere/besøkende :p.
I alle fall dersom man har en fet eller morsom konkurranse eller en rabattkode med trøkk osv. En konkurranse med 200 kroner i gavekort når man må handle for over kr 200 for å få fri frakt, er ikke sååå veldig spennende.
 

flippflopp

Medlem
Sett opp en festlig konkurranse som Rune sier, så vil nok det være mulig å få ordnet en revshare-avtale med Gjerrrigkark.com (Rune sin side) på promotering av den. Altså at Rune får kommisjon for salg som gjøres fra kunder som kommer inn for å delta i konkurransen.
 

ventro

www.ventrogruppen.no
Fikk ikke med meg at du spammet ned forumet, men vær smart: Dette er et forum for personer som driver egne firma og nettbutikker og slikt passer ikke særlig godt inn her.

Når det er sagt, skal jeg prøve å komme med litt konstruktiv kritikk for din/deres nettbutikk:

- Det ser ut som dere har alle varer på lager, stemmer dette? I så fall er det et pluss i seg selv å ikke drive Dropshipping.
- Dere bør kontrollere sidene i menyen for skrivefeil, samt. ha en standardisert font. På samme siden bør man f.eks ikke ha font str. 14 på overskrift nr. 1 og font str. 16 på nr. 2. Det virker og ser så uproffesjonelt ut. Ref "FAQ" siden.
- "Bli kunde" og "Logg inn" er samme side. Hvorfor oppta plass i menyen for to linker som går samme vei?
- Banneret ser helt okei ut, men som det blir nevnt at flere andre: Fjern "Nettbutikken er levert av 24 Nettbutikk" !!
- Stort pluss at dere har giddet å ta dere tid til å skrive egne eller skrive om produkt tekster til norsk. Det vil dere tjene på, hvis dere får besøkende til siden.
- I stedet for å vise produkter i to og to, ville jeg hatt tre og tre i bredden, kanskje også fire og fire. Dette er en butikk jeg forguder! Han som driver dette, har virkelig roen. Denne siden har gitt meg fin inspirasjon. Ta en titt på den.

Ønsker dere kunder til siden deres, er dere NØDT til å bruke noen kroner på markedsføring. Dere er absolutt ikke alene om å selge mobildeksler, så på en eller annen måte må dere skille dere ut.

Viktig at dere holder nettbutikken levende. At det kommer inn nye ting og at eldre ting fases ut etter hvert. Hvem ville gått på Jack&Jones og kjøpt klær, hvis de hadde samme kolleksjon hele året? ;)

Har troen på at med litt innsats, så kan dette bli bra! Lykke til videre gutter! :cool:
 

William

Medlem
PayPal logo men inget PayPal i kassan? Hmm...? :)

Jag försökte skriva in England, det verkar nettbutikken godkänna, hur gör du om en kund betalar men skriver in ett land dit du inte skickar varan till?
 
Topp