Hei. Er i disse dager i ferd med å åpne en nettbutikk og er litt usikker på om jeg har fått med meg alt jeg trenger. Hva er det jeg må huske å få med av betalingsløsninger, frakt og så videre. Har dere andre tips til ting jeg burde gjøre med nettbutikken (farger, skriftstørrelse osv). Når det gjelde EDI har jeg hørt at posten har et eget EDI-program, er dette noe å satse på? Hva koster det og hvordan er det å bruke. I starten vil jeg nok ikke ha så mange sendinger så jeg trenger ikke så avansert utstyr. Tror jeg klarer meg med å printe ut etiketter på vanlig papir og tape på.
Dette er i orden:
Kortinnløser - Swedbank
Betalingsløsning - DIBS
Frakt - Posten
Nettbutikk - Mystore
Embalasje - Billigembalasje.no
Lager/kontor - ok
Dette er i orden:
Kortinnløser - Swedbank
Betalingsløsning - DIBS
Frakt - Posten
Nettbutikk - Mystore
Embalasje - Billigembalasje.no
Lager/kontor - ok