Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt design for nettside (WordPress Theme)

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Vi har fått følgende utkast til ny hjemmeside med WP i bakgrunnen.
Tilbakemeldinger? (Dette er første utkast, og vi har ikke gjort noen endringer ennå)

Kvaliteten er redusert da jeg er på mobilt internett om dagene.
Kan komme tilbake med bedre kvalitet når vi tar neste runde med endringer.

Tusen takk!
 

Vedlegg

  • index.jpg
    index.jpg
    54,3 KB · Sett: 86

typisk

Utvikler
Førsteinntrykket er at dette er noe jalla theme funnet på en eller anna jallaside. Eneste som virker forandret er logoen. Men synes den var alt for mørk, kanskje bytte litt på fargene? Det hadde vært lettere å vurdere med et bilde som har større oppløsning.
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Takk for tilbakemelding. Tja, at det er jalla hentet fra jallaside er jeg litt uenig i =) Designet er faktisk laget helt unikt, men jeg skal være enig i at vi må justere litt på farger. Det er bl.a. vanskelig å lese hvit på lysblå. Skal se litt på det når vi gir tilbakemelding til designeren.

Pong: Jeg er ikke så bevandret i WP/ design verden. Hva legger du i generisk? Har du noen forslag til hvordan vi kan få vekk din følelse av at det er generisk?


Om noen har noe positivt er det også veldig greit å få vite det. Det gjør at vi kan ta tak i det negative og heller jobbe på de positive trekkene når vi skal ferdigstille prosjektet.


Ha en flott ettermiddag folkens =)
 

picxx

Well-Known Member
Er jo nesten som å lese Tolkien i frimerkeutgave dette.
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hepp,

Da har vi sendt inn en runde med endringer til designer, så får vi se hva vi kommer fram til. Jeg reagerer litt på at man kun får det negative her på WF. Vi har fått flere positive tilbakemeldinger fra andre, men her ser det ut som at det er gjengs over å være kritisk :-(

DF: Ja den er bra den og, men den er ikke unik. Vi har inngått et samarbeid med en som har jobbet mange år med WP, som også tar seg av installasjon, oppsett og vedlikehold. Prisen vi har betalt er ikke så hakke gale :)

Skal se når vi får endringene om jeg kan få lastet opp fullversjonen av filen.

Takk til dere alle så langt.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg reagerer litt på at man kun får det negative her på WF. Vi har fått flere positive tilbakemeldinger fra andre, men her ser det ut som at det er gjengs over å være kritisk :-(

De fleste har vel reagert på størrelsen på bildet, som ikke har noe som helst med selve themet å gjøre.
Det man blir bedre av er kritiske, konstruktive, men kritiske, tilbakemeldinger. Skal man kun ha positive tilbakemeldinger hadde det vært like greit å heller spørre kona, mor og bestemor, så hadde man vært sikker på tilbakemeldingene.
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hepp,

Vært litt opptatt de siste dagene og har derfor ikke klart å få kommet tilbake på denne.

Helt enig. Frimerkeutgaven vår var ikke noe god, men det ble sånn på dårlig linje.
Nå i mellomtiden har vi tatt et par runder og fått endret en del på utgangspunktet.

Noen som har noen formening om det som nå foreligger?
Vi tar gjerne både pluss og minus meninger, da det gir oss mer å jobbe videre med.

På forhånd takk, folks!

Edit! Ser at forumet gjør størrelsen noe mindre. Noen tips til større?
Edit2! Link: http://nordkappnett.net/index4_wp.jpg
 

Vedlegg

  • index4_wf.jpg
    index4_wf.jpg
    89,8 KB · Sett: 38

n0stra

Medlem
Hepp,

Da har vi sendt inn en runde med endringer til designer, så får vi se hva vi kommer fram til. Jeg reagerer litt på at man kun får det negative her på WF. Vi har fått flere positive tilbakemeldinger fra andre, men her ser det ut som at det er gjengs over å være kritisk :-(

DF: Ja den er bra den og, men den er ikke unik. Vi har inngått et samarbeid med en som har jobbet mange år med WP, som også tar seg av installasjon, oppsett og vedlikehold. Prisen vi har betalt er ikke så hakke gale :)

Skal se når vi får endringene om jeg kan få lastet opp fullversjonen av filen.

Takk til dere alle så langt.

Hvis man driver bedrift og vil drive suksessfult - vil du omgi deg med folk som slikker deg oppover ryggen og skryter av alt du gjør (meget mulig du gjør mye bra selvsagt) eller vil du ha konstruktiv kritikk og de som tørr å si hva de mener.

Den ene gruppen folk gjør ikke annet enn å bekrefte status quo - den andre kan få deg i nye retninger. Mon tro hvem som er ubrukelige?
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
picxx: Ja, fant etterhvert ut at jeg måtte legge link for at det skulle bli bra size.

n0stra: Vi er på jakt etter de som gir oppriktige meninger (konstruktiv kritikk er helt OK) og samtidig kan begrunne meningene sine. Har sett at veldig mange her sier at det er dårlig, klønete etc. uten å fortelle hva som gir det inntrykket =)

Dag: Tusen takk. Vi har alt redusert antall farger da det ble litt mye i første utkast. Når det gjelder info/ skrift skal vi se litt på det når vi skal sette innholdet på plass. Enig med at logoen ble litt lite synlig. Vi har allerede økt størrelsen her, så jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre for å få den ennå mer synlig. Tips mottas med stor taknemlighet.

Ha en fortsatt god helg!
 
Topp