Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt design for nettside (WordPress Theme)

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg får fremdeles samme følelse som jeg har med noen av disse standard templates som er å få kjøpt for 50 usd. Dermed ville jeg ikke husket siden din, og det kan vel ikke være hensikten (det er det jeg mente med "for generisk").

Det er rent og ryddigt - kanskje for mye logoer/bilder slik at jeg må se meg litt om for å velge rett knapp. Men jeg ser ikke det som gjør utseendet bra og annerledes (jeg er ingen designer så jeg vet heller ikke hva som skal til for å få det slik).
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Synes den ser grei ut jeg, men ville kanskje kuttet hele siden før den kom ned til det hvite feltet. Man får jo i bunn og grunn alt "over folden". Man har det dere tilbyr, man har domenesøk, support og linker til andre steder på siden hvis man trenger å lese mer info.
Litt kraftigere "call to action" kanskje på kjøpsknappene, og heller legge oppdateringer/nyheter/blogg inn i en liten ticker en eller annen plass istedet for å bruke 2/3 av siden (alt fra det hvite og ned) til akkurat dette. Alle disse logoene og dippeduttene har egentlig ikke noe for seg.
 

MortenHake

Medlem
Jeg syns siden er sånn helt ok. Ikke noe som får meg til å reagere noe spesielt positivt eller negativt egentlig. Produktene kommer hvertfall godt fram. Jeg ville gruppert så mange som mulig av resten av linkene, så leserne har minst sannsynlighet for å trykke på andre ting.
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Takk folkens. Slike tilbakemeldinger liker jeg, da har jeg noe å ta videre til designer og de andre gutta jeg jobber med.

Skal prøve å sjekke litt ut rundt knapp for "bestill" slik at det kommer bedre fram. For det har du helt rett i, picxx, at det står ingen plasser hvordan man bestiller!

Den hvite del nederst ønsker vi å beholde pga driftsmeldinger. Det er veldig kjekt at driftsmeldinger er enkelt å finne slik at man unngår en del telefoner ved feil.

Den siden vi har i dag er gammeldags og produktene kommer ikke like godt fram. Derfor har vi lagt dette til header. De tre boksene på toppen kommer til å være random hvor vi har 10-12 bokser med forskjellig innhold som bytter. På den måten kan vi få highlight på alle våre produkter. Domenesøket er viktig for oss å få godt fram da det er første vei til å bli kunde.

Fortsatt god helg!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg vet at du ikke liker negative/konstruktive tilbakemeldinger, men jeg er enig med de som mener at de har sett dette før. Hadde jeg betalt noen for å skreddersy et design fra bunn, hadde det vært fordi jeg ville ha noe jeg ikke fant andre steder.

Det virker som at dere skal ha et unikt design kun for å ha et unikt design, ikke for at det skal skille seg litt ut...
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Da har du missforstått meg =) Jeg er veldig åpen for tilbakemeldinger så lenge de begrunnes. Jeg er delvis enig i at det kan se ut som en ferdig template, men du finner den likevel ikke igjen noen plasser. Vi vil ha et design som passer oss, og som er mer moderne enn hva vi har fra før. Derfor har vi leid en designer som har jobbet mye med WP for å hjelpe oss. Så langt er vi fornøyd med jobben, men det er alltids rom for forbedringer.
 

picxx

Well-Known Member
Lurer litt på hvor mange som gjør det til en stor faktor om fronten til hosten har et design som ser masseprodusert ut eller ikke når de kjøper hosting?

Det viktigste for meg når jeg handler er ihvertfall at:
1. Jeg har hørt gode ting om hosten.
2. At jeg kjapt får se priser, planer og hvordan jeg bestiller på forsiden.
3. At det er meget enkelt å sende inn en forespørsel, og at denne besvares rimelig kjapt og med et profesjonelt svar (har gjort det til en vane å sende inn spørsmål til tilbyder overalt, uansett hva jeg kjøper på nett)
4. At jeg enten kan bestille fra forsiden, eller har en knapp på forsiden som tar meg direkte til bestilling av det produktet jeg ønsker.

Så lenge disse er innfridd tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om designet så var twentyten i umodifisert versjon.

Det jeg forsøker å si er at du/dere bør vektlegge brukervennlighet "way up there" i forhold til om noen snusmumrikker her på WF synes de har sett designet før eller ikke.
 

n0stra

Medlem
picxx: nå var vel kommentaren der rettet i forhold til at det ikke så unikt ut, og at om trådstarter hadde betalt masse for dette så hadde h*n kanskje blitt ført litt bak lyset? Jeg kan ikke se at noen har sagt at man skal svi av masse penger og skape noe helt nytt og at det er negativt å benyte ferdige templates. Men at man i det minste bør være klar over hva man betaler for og verdien/kostnaden av det.

Ellers er jeg helt enig i assessmentet om at man bør fokusere på brukervennlighet, rask enkel informasjon, lett å komme i kontakt med, lett å finne priser/løsninger. Minst mulig klikking og undersider.
 
Topp