Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt grensesnitt hos Tradedoubler

Balder

Medlem
Hei!

Ser Tradedoubler har lansert nytt grensesnitt i portalen i dag.

Jeg synes ikke slideren med "24 timer - 7 dager - 4 uker" på forsiden løser behovet mitt for hurtige rapporter. Her ville jeg hatt med gode gamle "Denne måned", "Forrige måned", "Denne uke", "Forrige uke", "I går" og "I dag", da dette er tall jeg er vant til å forholde meg til.

Videre forteller Tradedoubler om kommende lanseringer med nye funksjoner - så dette kan bli bra :)

Andre som har tanker om løsningen?
 

zapotek

Medlem
Det jeg likte sånn helt umiddelbart, var at jeg på hovedsiden i grensesnittet ser hvilke nettsteder som har generert mest inntekter de siste dagene.
 
Veldig enig med Balder.

Jeg er også vant til å forholde meg til "I dag", "I går" etc og anser dette som den funksjonen jeg har brukt mest. Nå må man inn på Statistikk -> Oversiktsrapport for å få fram dette. Men jeg ser jeg absolutt fordelen med "Siste X"-tallene, og kommer nok også til å bruke dette noe.

Likte grafene svært godt! Gode grafer det er enkelt å generere er noe jeg har savnet.

En siste ting. Akkurat nå vises tall slik på framsiden 102041.77. Det hadde vært en fordel å fått inn noen små mellomrom slik det er på store tall i oversiktsrapportene.
 
Unike klikk (ikke bare vanlige klikk) synes jeg forresten hadde vært et veldig nyttig alternativ på grafen på framsiden.
 

picxx

Well-Known Member
Var veldig UI dette i dagbhos meg når tråden ble startet, så skjønte ikke helt hva man preiket om. Har tatt en titt nå og syntes det så meget bra ut.
Her tror jeg TD fortjener kudos for en godt utført jobb.
 

Balder

Medlem
Trøbbel med iPhone: Dropdown-menyer virker ikke - da er det ikke enkelt å finne frem til rapportene ;)
 
første dagen hadde jeg tenkt å skrive her at jeg hatet oppsettet, men nå må jeg si at jeg er godt fornøyd. liker å se grafene med stat som kan sammenlignes :)
 

Joakim@TD

Medlem
Godt å høre at folk stort sett er fornøyde.

Setter pris på alle tilbakemeldinger, da vi internt har testet ut dette for bugs - er det ingen tvil om at vi helt sikkert kan ha oversett noe.

Det er ikke så lett å få til endringer i UI umiddelbart, men mangler og etterspørsel etter rapporter og slikt vil jeg kunne melde inn så vi kan legge dette i køen for utvikling.

Det har vært noe delay i statistikk som flere har lagt merke til i en annen tråd, men det har bedret seg litt. Dette er altså grunnen til at det har forekommet.
 

webpiken

Medlem
Det er ikke så lett å få til endringer i UI umiddelbart, men mangler og etterspørsel etter rapporter og slikt vil jeg kunne melde inn så vi kan legge dette i køen for utvikling.

Gratulerer med nytt grensesnitt - her var det mye bra!

Men en ting jeg savner, som føles veldig essensielt, er statistikk på forsiden for "I dag".

For meg blir det veldig tungvindt å måtte kjøre en rapport for å se hva inntjeningen har vært hittil gjeldende dag. "Siste 24 timer" er ikke noe jeg kan bruke til noe.
 
Akkurat som med iPhone, er ikke Statistikk-linken med dropdownmenyen klikkbar i Opera Mini på HTC, så det er ikke mulig å komme til og for eksempel generere en Oversiktsrapport via mobil. Det var noe jeg gjorde mye tidligere.

Kan løses ved å legge inn linkene man ikke kommer til et annet sted på siden i tillegg. Kanskje et lite sitemap i HTML-stil hadde vært nyttig.
 

Balder

Medlem
Nå har TD laget løsning som matcher ønsket om "Denne måned", "Forrige måned", "Denne uke", "Forrige uke", "I går" og "I dag" nevnt i første post i tråden.

Bra!

Dersom valget man gjør i tillegg blir husket til neste gang mang logger inn har de gjort en god forbedring av forsiden! :D
 
Topp