Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt prosjekt - Trenger en til å lage nettside.

JackyChan

Medlem
Jeg har fortiden en plan som jeg gjerne vil gjennomføre, dette trenger jeg en nettside til.

Jeg skal selge et produkt, (kun 1). Det skal være månedsbeløp, så det er noe man betaler for hver måned. Er vel mulig å sette opp Paypal betaling for å få dette til å funke, og at de blir trekt månedsbeløpet hver måned?

Det skal ikke være en stor side med masse stoff, tvert i mot. Men jeg er nødt til å kunne gå inn selv og skrive, ettersom jeg hver dag må legge ut nytt stoff.


Er også fint om du som vil ta på deg jobben har ideer og forslag til hvordan vi skal bygge opp siden.

Pris kan vi diskutere når dere får mer informasjon, også fint om dere kan sende referanser fra tidligere arbeid.


Ta gjerne kontakt på: tor@svare-invest.com
 

Bransje

DaddyO
Paypal kan sette på mnd beløp.. altså sende request til kunden, men kan ikke trekke automatisk. Det er og en fare for at kunde trekker betalingen etter produktet er ankommet. F.eks.

Vel, sender en mail på det andre ;)
 

JackyChan

Medlem
Wordpress har jeg dårlige erfaringer med.

Det beste er kanskje å sette opp en side med Magento, og kjøpe/finne et gratis template.

Er vel fult mulig å få inn en paypal plug in, og legge til månedsbetaling?

Og samtidig som det er lett for meg å gå inn og legge inn "tips" hver dag. Skal være en side hvor jeg legger ut odds/trav tips til folk som har signa up.
 

JackyChan

Medlem
Ja, det som er, er at jeg kanskje må ha sånn at "kundene" som betaler månedsavgiften får brukernavn og passord til siden så de kan logge inn og se tipsene for dagen. Kan jo ikke legge ut tipsene på siden sånn at alle kan se det.

Går det ann og ordne det slik med Wordpress?
 
Topp