Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Opp til 75% på "produkter" til alle på webforumet.

paal_erik

Medlem
Fint med pels, ikke sant?

Ja, jeg syntes det er stilig med pels!
Ei flott dame med high heels, sexy undertøy og pelskåpe utenpå... Mmm...

Cum to daddy:D


(ja, det er seriøst ment! Jeg syntes det er knallstilig!)
 

Santo

Active Member
Kan ikke du opprette deg en egen pelstråd på forumet da?
Jeg (og sikkert mange med meg) driter i hva du mener om pels i denne tråden.

Og det sier du som forsøpler et stort antall "ordentlige tråder" på dette forumet med mer eller mindre merkelige ytringer...?

Dersom du ikke har lagt merke til det så er denne tråden plassert i "Generell snakk og svada" hvor underteksten er "Alt du måtte ha på hjertet.".
 
Santo: Jeg selger ikke ekte pels. Den er kunstig.

Dag Frogner: Pelsluene er i onesize, gjennomsnittstørrelsen på en dames hode. Så om kona di ikke er meget tjukk i skolten, skulle nok denne passe ypperlig.


Nettsiden blir forandret design på etter hvert, da det er mye som kan forbedres, og den er noe for mørk etter min mening.

Mvh
Leirgulen.
 

Santo

Active Member
Santo: Jeg selger ikke ekte pels. Den er kunstig.

Dersom det stemmer er det jo selvfølgelig bra, men som jeg skrev i et annet innlegg så er også svært mye av det som markedsføres/selges som kunstig pels fra Kina faktisk ekte pels...

Dette er rett og slett fordi mye av den ekte pelsen fra Kina faktisk er rimeligere å produsere/fremstille enn fuskepels, og kineserne er heller ikke spesielt kjent for å være så opptatt av nøyaktighet/oppriktighet når de innholdsdeklarerer produktene sine.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Dag Frogner: Pelsluene er i onesize, gjennomsnittstørrelsen på en dames hode. Så om kona di ikke er meget tjukk i skolten, skulle nok denne passe ypperlig

Det er ikke størrelsen som er problemet. Problemet er at nettbutikken din ikke vil la meg handle før jeg velger størrelse. Men jeg kan ikke velge størrelse fordi du ikke har lagt inn noen.

Frua likte den visst ikke, men du burde jo fikse dette asap uansett...
 

picxx

Well-Known Member
Har handlet pelslue for hele familien fra MrLeirgulen nå, men han hadde ikke for barn, så måtte innom pelslue.no å handle for unga.
 
Topp