Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppdrag 5000Nok + (webdesign/nettbutikk)

svendful

New Member
Hei,

Har et nytt firma med et veldig spennede konsept som skal lanseres i Norge/Sverige/Danmark og Finnland,men først Norge- jobber mot Oktober måned og i den forbindelse trenger jeg en ny webside for dette prosjektet. Det firmaet som jeg har tatt konseptet fra er basert i Australia og har en god webløsning som jeg vil egentlig kopiere. Så det jeg er etter er noen some kan lage/kopiere denne siden i bytte mot noe kontanter og en eierandel for den riktige person. Jeg er basert i Drammen, så noen i område hadde vært best. Håper og høre fra noen
 

svendful

New Member
Firmaet er i Australia og har ingen tanker om og lansere i Europa (og konseptet er ikke unikt til det firmaet)- websiden deres tenker jeg og bruke mere som en mal.
 

svendful

New Member
PS: Oppdrags prisen oppgitt er ikke fastsatt, det er kun at en jobb utlysning her trenger en minste oppdrags pris, så den blir nok en del mere en det plus eventuelt en aksjepost i det nye selskapet (som revisor er igang med og registrere)
 

Bransje

DaddyO
webside / nettbutikk

Hei,

Vi har ledig kapasitet nå. og vi er ikke i nærheten av drammen, men med nettet og norsk nummer, så blir avstanden kort anyhow:)
Ønsker du template basert wordpress side, med nettbutikkmodul, eller skreddersydd utviklet.
Vi tar 200 pr time, som er en ganske fair pris, med høy kvalitet på utvikling. Sender gjerne ref om ønskelig. Ellers er vi på skype ( smashing-web )

Mvh
Andrè
 
Topp