Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Outlook

hvaer

Medlem
Helt idiotisk å kalle online leseren det samme som programmet. Det vil bare bli kaos når man skal hjelpe folk, men MS tenker som vanlig ikke så altfor langt.
 

Ole Avranden

utvandret
Microsofts nye produktlinje ser ut til å være ekstremt godt gjennomtenkt, og vil nok skape mange grå hår rundt om hos konkurrentene. Måten de jobber for å skape et nær sømløst miljø hvor man problemfritt kan veksle mellom mobil, nettbrett og pc er uten sidestykke.
 

Ole Avranden

utvandret
Ja, må si at MS ser ut til å virkelig ha tatt noen store skritt framover i det siste.

Men uten sidestykke vil jeg jo ikke akkurat si at det er, Apple har jo mye av dette som allerede fungerer og er i bruk, men windows 8 ser unektelig veldig lovende og spennende ut. Håper virkelig at det blir like bra som det ser ut til, så apple får et lite spark bak :)

Jo, jeg vil si at det blir uten sidestykke for MS sin sammensmelting av enheter, software og data går så mye lenger enn Apple sin. Men det blir uansett en smakssak hva man synes om det...
- Spennende er det i alle fall, og vil nok skru opp innovasjonen i flere ledende databedrifter.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Går den egentlig *så* mye lenger? Hva er det egentlig de gjør som du ikke får med iOS/OSX?

For all del, det er godt mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, har vært litt mye jobb i sommer, men samme hva er jo apples løsning allerede oppe og går og funker fint, mens win 8 vel ikke blir sluppet ordentlig før i slutten av oktober? Eller funker alt allerede 110% i preview-greiene som er tilgjengelig?
 
Topp