Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oversette fra engelsk til norsk

norvik

New Member
Hei og hå,

Er det noen her som kunne tenke seg å oversette informasjon og tilhørende enkle instruksjoner (2-3 punkter) fra engelsk til norsk?
Burde være ganske enkelt. Jeg oversetter ett par stykker som eksempel og du fullfører. Har ikke talt opp så nøye, men det dreier seg vel om rundt 30-40 stykker.

Er ikke noe bråhast, men to i uka er ett minimum. Ønsker du å gjøre alt på en gang er det selvfølgelig helt greit.

Er ikke sikker på hvor mange ord hver enkelt oversettelse blir, men i området 250-300 er ikke langt unna.

Noe faguttrykk (gjentagende), men disse kan jeg oversette hvis du er i tvil. Mange gjentagende punkter, er mulig å jobbe raskt når man kommer inn i det.

Viktig med god norsk.

Hvis dette er av interesse, ta kontakt så skal du få ett eksempel.
 

norvik

New Member
Har enda ikke fått noen som ønsker jobben. Er ikke behov for høyt nivå på engelsk, men du må kunne skrive norsk. Det dreier seg om rundt 30 artikler, hver på ca.200-300 ord. Enkelte med flere ord. Minst to i uka er kravet til levering.

Send meg en pm med din e-post adresse så returnerer jeg ett eksempel på tekst.

Steinar
 

Oivind

New Member
Hei, synd jeg ikke så meldingen din i tide. Jeg påtar meg gjerne oversetteroppdrag dersom du skulle få behov igjen. Regner meg selv for kyndig i engelsk, og har også oversatt en god del språkfiler i forbindelse med utvikling av programvare. Ta gjerne kontakt.
 
Topp