Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Page peel

Knut

Medlem
Er det noen som har prøvd dette og som kan si om det er effektivt eller om de ikke tør klikke på slike "flipper"?
 

Knut

Medlem
Det er små eselører som du kan putte inn på siden inn som vises i ett hjørne. Når noen setter musepila bort til så åpner reklamen seg som ett større eseløre der man kan klikke på banner og linker.
Eksempel oppe i høyre hjørnet: Page Peel Ads - High CTR Advertising Solution
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har vurdert tanken med å teste dem en stund, har bare ikke kommet så langt. Spennende å høre om det er noen her som har gjort det.. Både bra en annonsør og publisher sitt ståsted.
 

Knut

Medlem
La den på ett par sider for en times tid siden. Veldig med klikk ihvertfall, men står igjen å se om det blir kroner da :)
Vel og merke på litt halv-adult sider
 

Gomlers

Member
Har hatt en sånn en på webartikler.com i noen måneder.
Funker dårlig.

Antakelig funker den ekstra dårlig hos meg, siden nettstedet er basert på % størrelse, slik at folk med store brede skjermer (som det finnes mange av etterhvert) vil få den for langt ut på siden, og dermed ikke ser den før de scroller nedover...
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har denne saken på et par sider, og som Knut sier er det bra med klikk på annonsene, men jeg har erfart at konverteringen er ekstremt dårlig på slike peel annonser.
I tillegg vil de også oppfattes som et ekstra forstyrrelsesmoment på siden din, i tillegg til evt. andre annonser du kjører på siden.

Vil tro at slik annonsering er brukbart om man har egne sider man ønsker å annonsere for, da det som sagt gir en noe høyere klikk prosent.
 
Topp