Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Partner

B_J

Medlem
Hei.

Jeg har det jeg tror er en super mulighet på gaffelen! Jeg har minimalt med webmaster-erfaring. Jeg har en svoger som er "kanskje" med som webmaster.

Hvordan er mulighetene for å gjøre en avtale med en man ikke kjenner gjennom f.eks et forum som dette? Kan man forvente ett sammarbeid og kunne stole på vedkommende?
 

adeneo

Medlem
Øøh, det kommer vel an på hvem du treffer på nett, sikkert mange solide partnere her!
Med andre ord, omtrent som i den virkelig verden.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg er alltid intressert i lysende ideer, så send gjerne en pm.
(medmindre det er en ny youtube eller facebook....da trekker jeg meg på stående fot, hehe)
 

B_J

Medlem
Flott hvis noen er interessert. Avventer for å høre om svogeren har tid til å være med først.
 

B_J

Medlem
Fremfor å lage en ny tråd, bruker jeg denne.

Helt ny problemstilling. Jeg har det jeg tror er en "genial" idè til aplikasjon for app-store, android osv..

Her er jeg, mtp utvikling av aps, FULLSTENDIG blank. Om simpel koding var en utfordring tidligere blir det neppe lettere nå.

Her kan jeg ikke gjøre stort mer enn å; enten "studere" nok til å gjøre alt selv, eller outsorce alt.

Mitt spørsmål blir da, hvordan gjør jeg dette best mulig? Hvordan er jus'en? Burde man lage en avtale før man presenterer ideen sin for utviklerne?

Og dersom noen her på forumet har kompetansen, så kan du sende en pm, og samtidig gjerne fortelle noe om hvorfor wordfeud ble så populært...
 
Sist redigert:
Topp