Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Partypoker med sær TOS?

Ståle

Medlem
Fikk en mail fra Partyaccount.com (de som driver partypoker.com) om at de har trekt meg $5 fordi jeg ikke har vært aktiv på sidene dems lengre. De skriver vidre at de kommer til å gjøre dette hver måned til jeg begynner å spille. Føler meg noe presset her. :rolleyes:

Klippet i sin helet fra mailen:

Our records show that that you have not logged in to your account for 180 days.

A $5 administration fee** has been charged to your inactive account. The next charge will be deducted from you account balance on: 30-Nov-2007 ET.

However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 29-Nov-2007 ET.

Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand.

**TERMS & CONDITIONS If you do not access your Account by "logging on" to your Account using your Account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day grace period") your Account (and any related account with any ESP) will be deemed "Inactive". If your Account becomes Inactive, then the Company is entitled to charge you an administrative fee (the "Inactive Account Fee"). The Inactive Account Fee shall be deducted from your Account Balance at the end of each calendar month in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. We will stop deducting the Inactive Account Fee from your Account Balance if your Account is re-activated.

Jeg har ingen penger på partyaccounten min, så da kan de heller ikke trekke meg noe. Lette litt på sidene dems, og fant dette sitatet:
4. What if there is no money in my account?

If your account balance is zero and there is no money in your account then no deduction will be made.

Det jeg hadde fryktet var at de skulle starte å trekke kreditkortet mitt, men skal de altså ikke gjøre.

Hva er egentlig hensikten med denne mailen? Gjøre personer oppmerksomme på at de har penger i accounten sin? (noe de fleste er klar over) Få innaktive accounter til å spille igjen?

Jeg får daglig mail om bonuser osv fra poker sider, men sletter de lett uten å lese de. Men denne mailen måtte jeg bare lese, så den fungerte iallefall til å få oppmerksomheten min. Kommer jeg til å spille? Nei.
 

picxx

Well-Known Member
Er det ikke enten bare å logge på en gang hver 3.de mnd. eller å si opp kontoen sin om man ikke ønsker å spiller mere da?
 

Keanu

Geek
Må si det er rimelig forkastelig av PartyPoker. $5 dollar i avgift for å ha en rekke i tabell i en database?
Blogg om det og submit til digg, så ser jeg for meg at det kan bli en populær sak. :)
 

Ståle

Medlem
Er det ikke enten bare å logge på en gang hver 3.de mnd. eller å si opp kontoen sin om man ikke ønsker å spiller mere da?

Man måtte vistnok spille en raked hånd, eller delta i en turnering for å holde seg aktiv.
 
Topp