Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pixmania - provisjon

Balder

Medlem
Hei,

nettstedene mine sender en del trafikk til Pixmania via Tradedoubler, men salgene uteblir. Kikket nettopp innom programmet på Tradedoubler, og ser følgende:

Ditt segment : General
UV NOK 0,00

Dette gjelder samtlige sider. Ingen provisjon er angitt.

1) Har jeg gått glipp av en e-post om at dette programmet er stengt/ikke gir provisjon, eller er dette en glipp fra Tradedoubler sin side?

2) Opplever dere det samme?

mvh
Balder
 

picxx

Well-Known Member
Under "informasjon" finner du dette.

Som affiliate får du 3% provisjon av salg. PIXmania har 45 dagers pending sales. Søk i dag og bli med på Pixmanias suksess!
 

Balder

Medlem
Jeg mener å huske at det stod oppført 3% provisjon på salg under Programoversikt -> Provisjonsstruktur tidligere, men at dette er fjernet nå.

Noen som har fått registrert salg via Pixmania de siste dagene?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Skeptisk ja! Vi tok inn noen produkter fra de for å komplettere butikken.

Den gangen Philips hentet tilbake produkter (som vi hadde kjøpt via Pixmania), sa de i eposten: "Som brukthandler, har PIXmania.com bestemt å finne en måte å forenkle tilbakesendingen av ditt potensielt ødelagt apparat direkte til Philips."
Brukthandler? Jaja - DET var en måte å fraskrive seg ansvar på som var ny...

Ellers har vi hatt et tilfelle med skade, men å ta kontakt med kundeservi.. jeg mener kundeSENTERET: det er ikke lett og det tar lang tid (og det var da veldig snilt sagt).

Så det som andre skriver her passer bra til det inntrykket som Pixmania har skapt i mitt hode.
 
Jeg mener å huske at det stod oppført 3% provisjon på salg under Programoversikt -> Provisjonsstruktur tidligere, men at dette er fjernet nå.

Noen som har fått registrert salg via Pixmania de siste dagene?

Jeg kan ikke huske at det stod 3% eller 0 i provisjon på salg under Programoversikt.... tidligere,

men den 12/08-09 fikk jeg provisjon fra dem sist, så programmet fungerte da iallefall.
 
Topp