Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Postbanken 2010

kongen

kongemedlem
Skulle logge meg inn på nettbanken i Postbanken isted og fikk denne meldingen opp på skjermen:

"Bruker du Google Chrome?
Har du oppgradert til siste versjon av Google Chrome kan du oppleve problemer med pålogging. Løsningen er å benytte en annen nettleser."


Er det virkelig mulig i 2010 å ikke kunne lage et nettsted som fungerer i en av de største nettleserne? Vi fløy jo faen til månen i 1969...
 

Msites Ltd

Livsnyter
Skulle logge meg inn på nettbanken i Postbanken isted og fikk denne meldingen opp på skjermen:

"Bruker du Google Chrome?
Har du oppgradert til siste versjon av Google Chrome kan du oppleve problemer med pålogging. Løsningen er å benytte en annen nettleser."


Er det virkelig mulig i 2010 å ikke kunne lage et nettsted som fungerer i en av de største nettleserne? Vi fløy jo faen til månen i 1969...

En av de største nettleserne ?? Hvor har du disse tallene fra?

På mine nettsteder er i alle fall chrome knapt representert.....
 

Travellingman

Nettgrunder
Skulle logge meg inn på nettbanken i Postbanken isted og fikk denne meldingen opp på skjermen:

"Bruker du Google Chrome?
Har du oppgradert til siste versjon av Google Chrome kan du oppleve problemer med pålogging. Løsningen er å benytte en annen nettleser."


Er det virkelig mulig i 2010 å ikke kunne lage et nettsted som fungerer i en av de største nettleserne? Vi fløy jo faen til månen i 1969...

Er du tilknyttet betakanalen(eller noe i den duren) til Google Chrome? Da får du jo de aller siste oppdateringene til nettleseren, og de trenger jo ikke å være helt stabile. Så det kan være derfor du får problemer med Postbanken nå...
 

Erlend

Medlem
Fra en nettside med over 50.000 unike besøkende:


Internet Explorer
48,16 %

2.
Firefox
28,96 %

3.
Chrome
11,13 %

4.
Safari
5,95 %

5.
Opera
5,39 %
 

Nutz

Med lem
FINN labs har lagt ut litt tallmateriale på sine besøkende..
Vanskelig å egentlig trekke noen konklusjoner ut i fra sånne tall, da brukere av enkelte nettsteder er helt "spesielle" med tanke på hvor tekno-frelste de er.
Finn bør muligens ha et godt snitt av hva som er reell nettleservalg blant folk som er ute etter å kjøpe og selge noe..
FINN labs ? FINN.no Webstatistikken for FINN.no september 2010


Dette med Firefox's ustabilitet og voldsomme apetitt på minne har irritert meg også.
Men har faktisk lært meg å "leve med det", da jeg er totalt avhengig av utvalget av utvidelsene som er der.. :)
 
Sist redigert:

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Chrome har store problemer med caching og forms, en nettbank består vell nesten bare av forms. Vil tro at det er en sammenheng her.
 
Topp