Jeg kan de basice tingene som skal til for å endre farger og litt struktur. Men jeg lurer på om det finnes en plugin som gjør at bedrift enkelt kan registrere sine beste salg. Laste opp produktbilde, før og nå pris, salgstekst, varemerke eller logo og når salget stopper eventuelt. Skal også kunne velge bestemt plassering eller landsdekkende salg. Bestemt plassering vises da bare om personen er innenfor 30mil (ip adresse, html5) Disse skal da bare godtas av meg eller eventuelt endres litt før det havner på forsiden. Slik som hos kreativejobber.no
Når ting blir så spesifikt og omfattende, kan det være best å leie inn noen til og gjøre jobben for deg, så får du utviklet noe som faktisk gjør akkurat det den skal. Finnes helt sikkert noe du kan bruke, og kombinere, for å få til noe som ligner. Men igjen så blir man avhengig av 3-4 plugins og hacks, som sjeldent kan/aldri kan oppdateres, for da snakker dem plutselig ikke sammen lengre.
Det trenger ikke koste allverden heller, hvis du ser på utenlandsk arbeidskraft. Når det er sagt, ville jeg anbefalt en nordmann, så slipper du time på time med leting, kommunikasjonsproblemer og annet, dersom du ikke har erfaring med outsourcing.