Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Priser på TV-Reklame

InVert

Blogger
Vet ikke helt hva reklamesnuttprisene er men vet litt om de introduksjonsplakatene før programmene koster.

Det går litt på skjønn hos noen av kanalene. De har standard priser men gjør individuelle tilpasninger, det går på sendetider, hvilke programmer det annonseres imellom, i osv...

En slik sponser dette programmet "plakat" før programmene ligger på alt mellom 30'-60' lapper i mnd.
 

Christian

Medlem
En kompis kjørte noen tvreklamer på dårlig sendetid på tvnorge i fjor.
CPM lå vel på rundt 100, minstepris og sånn vet jeg ikke.
 
Sist redigert av en moderator:

Gomlers

Member
Vet at et teleselskap betalte ca. 300.000,- for 30 sekunders reklame i beste sendetid på TV2. 2 år siden.
 

sKrud

Meget sliten student
Du får gå ut i media med en eller annen sinnsykt påstand i stedet da.. SÅ skal du se at du får både tvtid og mye presseomtale..:D

F.eks. at du skal selge horereiser til amsterdam og thailand..:p Mulig du blir tatt som useriøs da.. men, noe i den duren skulle jo funke..
 

Ivellios

Medlem
Tv-Reklame, som mange andre sier, blir ofte skjønnsvurdert. Men jeg kjenner blant annet til en kampanje fra Viasat som ble sendt på TV3 i beste sendetid, med rundt 10-20 innslag på relativt kort tid. Denne kostet de en par-tre mill. Grunnen til at jeg vet dette var fordi jeg jobba i supporten deres på dette tidspunktet, og var satt til å ta av for den ekstreme telefontrafikken de forventa. Telefontrafikken og bestillingene som aldri kom, kampanjen floppa som bare fy :p

Og forresten.. Hei! Jeg er Ivellios og ny her :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er jo mer eller mindre forståelig.. Skal ta på meg den lille biten, og tar kontakt med TV2 på Mandag. Må innrømme at jeg er litt nysjerrig på akkurat slike priser selv.. :p
 

Gomlers

Member
Tror sidene dine skal vokse ut av milde om du skal tjene 2 kroner på å annonsere på TV.. Men selvfølgelig, det er en grunn til at FINN.no er norges største markedsplass, men så legger halve Norge igjen en god del grunker der..

Men selvfølgelig nr. 2... Det skulle ikke forundre meg om jeg plutselig så et Kenneth innslag etter nyhetene på tv2 ;)

PS / Forresten: Driver du en ungdomsside, må det da vel være jævli smart å SPAM SMS'e på MessTV en lørdagsnatt?
- 40Kr. = 4 eksponeringer i beste sendetid (for de mellom 18 og 21 år) :D
 
Topp