Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med bildeopplasting på wordpress!

nightking

Medlem
Hei!

Sliter med å laste opp bilder på wordpress siden min. Funker verken å legge til bilder i innlegg eller laste opp i galleriet mitt (next gallery)
Får opp feilmelding: 500 Internal Server Error

MEN får lastet opp noen bilder. Mens andre går ikke :S Hvis jeg laster opp filer til ett galleri feks så kommer kanskje 4 av 10 bilder

Noen som vet hva som er galt?
 

nightking

Medlem
Prøvd med annen nettleser ja. Ikke noe forskjell. å nei har ikke noe ustabilt nett her. Men skulle nesten tro det hadde noe med bilde å gjøre? Men alle bildene jeg prøver er .jpg bilder. hmm
 

nightking

Medlem
Nei. Har jo lastet opp bilder etter jeg flytta WP. Dette skjedde plutselig nå idag! ikke hatt problemer med dette før nå.

Her er meldinga jeg får hvis jeg laster opp uten flerfilopplastern
 
Sist redigert:

nightking

Medlem
Fant ut noe rart nå ! Har ei fil som er 1000x571 ,denne ville ikke laste opp. Men så endret jeg dette bilde til 800x457. Da funka det å laste det opp! Hvorfor er det slik?

Mens ett annet bilde jeg endra under 800 pixel ville ikke gå inn. Men endra det til under 100 KB så ville det plutselig funke. Hvorfor er det slik ? kan noen forklare meg hva som skjer? Er det begrensninger på hvor store bilder jeg kan laste inn eller? :S Klarer ikke WP å komprimere de selv?
 
Sist redigert:

nightking

Medlem
Hva slags begrensninger har dere andre som bruker WP? Kan dere feks laste inn ett bilde som har 1500x1000 pixler? og er 2 mb stort feks?

WP skal da nedskalere bildet? Er det servern min som setter begrensninger?
 

nightking

Medlem
Fant dette på server info:

PHP Memory Limit : 256
PHP Max Upload Size : 128M
PHP Max Post Size : 128M

Vil dette da si at det er PER MND? Vil tro jeg har stiget over det jeg kan laste opp :(
 

nightking

Medlem
Fikk mail av de jeg har server hos. Å de skulle fikse problemet. De økte grensen min. Nå fungerer det problemfritt :)
 
Topp