Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med twitter feeds

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Utrolig merkelig. Vi har ikke rørt koden enda i dag, da koderen min er låst til et annet prosjekt. Jeg bare prøver å gjøre litt research for å kickstarte han til i morgen. Har absolutt ingen anelse om hva det kan komme. Jeg tenker at det kan være noe med Twitter, men samtidig så funker den jo flott på min egen server. Skjønner samtidig ikke hva i all verden min server (leaseweb) kan gjøre annerledes som ikke kundens webhotell (domeneshop) gjør?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Kan tenkes at Leaseweb står langt unna Domeneshop og at twitter har helt egne utfordringer og løsninger for distribusjon (på likt linje som google)?
Men nå så det ut slik at det har lite å gjøre med serveren da koden kjøres på browser clients? Eller tar jeg feil?
 

Nutz

Med lem
Ganske merkelig at det funker 100% på alle nettlesere bortsett fra IE dersom det er serveren som henter fra Twitter..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ikke sant, det er merkelig. Jeg har ingen anelse om hva det kan være. Kommer til å råde klienten til å gå for en annen løsningen. Føler det blir feil å bruke så alt for mange timer på å finne ut hva som feiler denne pluginene. Vi har rett og slett ikke noe anelse om hvor vi skal starte engang..
 

Nutz

Med lem
Var innom og tittet med IE i dag, funket perfekt..
Tweetene er det nettleseren selv som laster inn selv fra Twitter, ikke noe som server tilsynelatende tuller med.. Men kan jo være server som gir ut litt tvilsomme Twitter-url's innimellom også..
Men hvor sannsynlig er det at det kun rammer brukere av IE?..
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Koden for som er spesifikt for ie kan kjøres for ff og resten også, forskjellen ligger i at programmereren har tatt bort noe som tilsynelatende ikke fungerte helt fint, og siden oppdragsgiver fortalte at det skulle vises kun 1 tweet var det bare å ta vekk ting helt til det fungerte. Som er forståelig nok.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da har programmerer gjort endel greier jeg ikke skjønte og det ser ut til å fungere på IE på de maskinene vi har prøvd.

Kunne noen andre bekrefte om det funker for dere også?
 
Topp