Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Program/software for salg av bilder/video på mobiler.

Harlem

Medlem
Hei! Vet du om noen som kan fikse slike script/software program for meg!
Jeg har flere firmaer som kan, men gidder ikke å betale 600-800kr timen!!

Kom igjen om du kan eller vet noen som kan.. Jeg har allt annet.. Gateway osv... Trenger bare selve programmet!


:)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hva i alle dager er det egentlig du leter etter? Dette var utrolig lite enkelt og forstå... Slik jeg tolker tråden din, mener du at du faktisk er på utkikk etter at noen skal lage ett program for å produsere nettsider med??
Jeg forstod hvertfall lite av akkurat den biten. Slike programmer vet jo du like godt som meg at eksisterer mange av...

Er det noen spesielle script du ser etter, eller er det noen spesielle programmer du ser etter? Kort sagt... Hva er det egentlig du er på utkikk etter?
 

Harlem

Medlem
Ok, prøver igjen.. Jeg har en masse bilder og vids, jeg har domenet, webben gatewayen fra tlf selskapet etc.. MEN jeg mangler selve scriptet eller programmet som gjør at kunder sender inn en sms til mobil 2020 og får tilsendt da ønsket bilde eller video.

Skjønner??
 

Harlem

Medlem
Har du kjøpt gateway til *mange penger*, så blir det vel litt tåpelig å ikke få brukt den fordi du skal spare noen få tusen på å prøve å skaffe programvaren så billig som mulig?

Hør litt med de her på forumet som driver stort med mobilgreier, f.ex. clinton4 og stormen, sikkert noen andre også.


Jeg har ikke kjøpt en gateway! Jeg leier.. Og jeg har ikke betalt *mange penger* heller... men jeg gidder ikke å betale mer enn jeg må og når noen tar 800kr timen, mens andre tar 200kr .. Ja da sier det seg selv hva en vettig foretningsmann tar!! ;)

Jeg har fått svar fra en som jeg skal sjekke nærmere med.. Men ellers takk!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Som dere vet.. Vettige foretningsmenn legger alltid igjen gode drittlinker i signaturene sine :p
 

Harlem

Medlem
Fint om du deler med oss andre på informasjonen da det kan være flere her som kunne tenke seg å bruke en slik tjeneste.

Det kan jeg når jeg har fått nok info selv og ser om dette er relevant informasjon og legge ut!

HUH??

MrLeone, skjønner ikke vitsen med å legge igjen drittlink i signaturen...
Du er nyskjerrig nok til å klikke på signaturen min, og frekk nok til å kritisere meg for å ha den der.. Det sier jo alt om din foretnings kunskap!! Send meg en PM du så skal jeg gi deg litt mer detaljer angående CoastalsCash så kan også du tjene 1000USD pr salg! :cool:
 

haugslett

Medlem
Du er nyskjerrig nok til å klikke på signaturen min, og frekk nok til å kritisere meg for å ha den der.. Det sier jo alt om din foretnings kunskap!! Send meg en PM du så skal jeg gi deg litt mer detaljer angående CoastalsCash så kan også du tjene 1000USD pr salg! :cool:


Nå kom det opp om CoastalsCash, men isted kom det opp spam, poputs og dritt. Mulig det var fra noe annet - I så fall beklager jeg!
 
Topp