Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Prosjekt inkl domener vurderes solgt

clinton4

Medlem
Hei,

Vi har/hadde en plan om å bygge et nettverk av sider rundt norske fornavn (statistikk, betydning, diskusjoner, osv..). Da tiden ikke strekker til, vurderer jeg å selge prosjektet inkl alle domener.

Domener som følger med er:
fornavn.no
navneguiden.no
amodt.no
birger.no
emily.no
glenn.no
helga.no
joar.no
jorunn.no
julian.no
kelly.no
malin.no
mariell.no
marta.no
matilde.no
mattias.no
mikke.no
milde.no
patrik.no
ruben.no
sofie.no
tanja.no
vibeke.no
viktoria.no
norstrand.no

Dersom du ønsker å overta prosjektet, post ditt bud her eller via PM. Har ingen minstepris, men jeg ser ingen vits i å selge prosjektet for lommerusk. Jeg kan også være interessert i et samarbeid.
 

romeo

Medlem
Veldig fine domener. Jeg antar at selve prosjektet er alle de domener du har listet opp her.

Har dere copyright til disse navnene? Hva om Kjetil André krever eierskap til amodt .no?
 

zapotek

Medlem
Veldig fine domener. Jeg antar at selve prosjektet er alle de domener du har listet opp her.

Har dere copyright til disse navnene? Hva om Kjetil André krever eierskap til amodt .no?

Kjetil Andre eier ikke rettigheten på etternavnet som han deler med tusener av andre.
 

clinton4

Medlem
Som zapotek sier, ingen har copyright/enerett til slike domener. Vi har også hatt en runde i domeneklagenemda på et av de, og klager fikk ikke medhold.
 

clinton4

Medlem
Da jeg må kutte ned på antall prosjekter, vurderer jeg nå å selge domenene enkeltvis. Post bud her eller via PM.
 
Topp