Kjapp og trygg hosting for Wordpress

QNO, nytt norsk samlested for nettbutikker og produkter.

Jeg har akkurat lansert en ny hjemmeside (som fortsatt er i beta-fase) som heter QNO. (https://qno.no)
QNO er en nettside hvor alle dere som har nettbutikk kan registrere dere og legge inn deres
nettbutikk og produkter.

Det jeg vil oppnå med dette er å ha et godt samlingsted for så mye produkter som mulig.
Dette vil gjør det enklere å vite hvor man skal begynne å lete og man vil kanskje
oppdage mange nye nettbutikker som man ikke visste om fra før.

For dere som eiere vil det være positivt i den forstand at dere får en backlink,
og at flere kanskje finner nettbutikken deres.

Nå er det bare jeg som sitter å godkjenner ting som blir lagt ut, så litt ventetid må
påregnes. Alt er gratis og det er bare å fylle inn e-postadresse og passord så er du
i gang. Du kan registrere opp til 5 butikker og 50 produkter per butikk.
Det er en begrensing jeg har satt nå, så får jeg se hva jeg gjør videre med den.

Jeg begynte på dette for ikke så lenge siden, og ny funksjonalitet kommer hele
tiden. Er det noe dere mangler så gi gjerne beskjed her eller bruk
kontaktskjemaet på nettsiden.

Håper mange av dere vil finne denne siden nyttig for dere.
 
Takk til alle som har registrert seg eller har tillat meg å legge inn din butikk og produkter. QNO har nådd 20 butikker og nærmere 100 produkter. Jeg jobber med å legge til produkter hele tiden og nå etter jul blir det endelig litt mer tid til videre utvikling og til å legge inn flere produkter/butikker.

Noen som har tips til forbedringer som gjør at du/noen du kjenner vil bruke denne siden mer?
 

i-net

Medlem
Hadde fikset en logo asap til den siden. Sånn at man faktisk skjønner hvilken side man er inne på. Den lille teksten 'QNO' i toppen ser ikke bra ut og er ikke bra for branding såklart. Ellers får du ha lykke til.
 

Gullak

Medlem
Synes det var litt useriøst med reklame for andre bedrifter der inne, f.eks display add fra Google.
 

Stoppet

Banned
De kjører også google sin reklame en rekke godt synlige plasser.

Hvor ser du de google annonsene der? Ser at de har egne annonser for seg selv på en del plasser, men karer ikke finne noen fra google med første øyekast.
 

Peter Barbulla

New Member
Er enig at sidens logo er litt beskjeden, men samtidig er den også elegant i sin beskjedne form. Jeg likte sidens layout. Den er ujålet og oversiktlig. Ingen effekter som stjeler oppmerksomheten fra produktannonsene.
 

Stoppet

Banned
Trump ble ikke president ved å være elegant og beskjeden :D/QUOTE]

Trump har kanskje en hærskare på rundt 160 millioner som støtter ham og 160 millioner som ikke gjør det. Samtidig kan det se ut som han stenger seg ute fra et marked på kanskje 7 milliarder. Så det han være en risk å ta ;)
 

i-net

Medlem
Hvor ser du de google annonsene der? Ser at de har egne annonser for seg selv på en del plasser, men karer ikke finne noen fra google med første øyekast.

Eksempel:

dzIxUXJU.jpeg
 

Stoppet

Banned
Jobber litt med logo for QNO, men som alt annet så er det dette tidspresset.

Om du i en kjapp fart vil få opp en logo uten at det koster skjorta, så kan du evt. sjekke ut denne siden.
Har brukt denne på både notitia.no og Quizeksperten.no
Men det spørs jo naturligvis hvor profesjonelt du trenger det :)
 
Topp