Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rabattside vurderes solgt

knippsen

Medlem
Jeg vurderer å selge min rabattside DealMe.no - de beste rabattene på nett!.

Dette er en typisk "gratis ting og gode rabatter side" som det er gjort noe SEO arbeid på for de ulike produktene på siden. Har ikke helt oversikt over hvordan den ranker på ulike søkeord, men det kommer da noen besøkende innom hver dag fra søkemotorer.

Den har et design som skiller seg ut fra andre rabattsider der ute.

Jeg jobber for tiden med andre nettprosjekter som interesserer meg mer, og rekker desverre ikke å prioritere denne siden lenger.

Siden ble publisert i oktober 2011, og har en del innlinker fra mine andre nettsider som jeg lar stå inntil videre, samt fra noen nettkataloger.

Litt statistikk fra analytics:
Besøkende 2011: 1425 (fra oktober 2011)
Besøkende 2012: 754 (hittil i år)

Inntjening fra div. affiliateprogrammer som jeg kan dokumentere:
2011: ca. 5010 kroner (fra oktober 2011)
2012: ca. 2179 kroner (hittil i år)

Nedgang i inntjening kan sannsynligvis forklares med dårlig oppdatering av siden og av utgåtte affiliatekampanjer, samt mindre aktivitet på Facebook-siden.

Du får med en Facebook-side med ca. 1600 likes, hvorav ca. 300 er ekte likes og resten er kjøpte likes fra ikke-aktive kontoer.

Bud tas imot i denne tråden eller PM, jeg svarer også på evt. spm. i tråden eller på PM.

Her har du en glimrende mulighet til å få en ferdig oppsatt rabattside med et kult design som driftes av wordpress.

Setter startpris på 1000 kroner.

Forbeholder meg retten til å ikke selge hvis jeg ikke er fornøyd med prisen.

En evt. kjøper betaler for eventuelle avgifter i forbindelse med eierskifte.
 
Sist redigert:

knippsen

Medlem
Må manuelt legge inn nye tilbud som jeg henter fra div. affiliatenettverk.

Hvor mye tid som kreves er som det ofte er: jo mere tid du legger ned jo mer får du igjen.

Trenger nok i utgangspunktet lite tidsbruk for å holde den live, kanskje legge inn noen nye tilbud i uken, samt slette utgåtte kampanjer. En som er flinkere på SEO enn meg kan med fordel jobbe litt med det, og da tror jeg at man raskt vil se resultater.

Har vel egentlig ikke brukt alt for mye tid på den etter at den bli publisert, men pushet ganske mye på Facebook i starten, og bygde opp en liten medlemsmasse.
 
Sist redigert:

knippsen

Medlem
Siden driftes av Wordpress, og det brukes et Wordpresstheme som jeg har endret en del på.

Det må gjennomføres et eierskifte og overføre siden til ny server. Pris for eierskifte hos Domeneshop (som hoster siden) er vel et årsgebyr hvis jeg ikke husker feil.
 

knippsen

Medlem
Man kan laste ned phpmyadmin-program gratis på nett. Står også en god veiledning på domeneshop sine sider.
 

knippsen

Medlem
Selger kan sikkert sende deg filer og database på epost. Bare sørg for å fjerne de 7-8 første linjene i databasefila før du importerer fila i phpmyadmin.

Ja, dette gjorde jeg når jeg solgte sider til Tonny nettopp.

Budet pr. nå er altså på 3000, tar imot bud!
 
Topp