Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskap til Nettbutikk. Trenger tips

Hazz123

New Member
Hei,

Jeg skal starte en nettbutikk der jeg hovedsakelig importerer varer fra utlandet som i Ebay og liggnende sider, varer som ikke er merker (så det ikke blir surr med rettigheter etc) Som jeg da selger videre. Dette selskapet vil da være registrert under ett ENK, og jeg har forsåvidt skjønt at jeg ikke trenger å skatter før jeg har tjent inn den samme summen jeg har investert i bedriften? I tillegg så betaler man vel ikke MVA før man har rundet 50 000 ,- innen en viss tidsgrense hva er den tidsgrense?

Men det jeg lurer på da er hvordan fører man regnskap på nettbutikk etc? Tar jeg vare på ALLE kvitterinene fra produktene jeg kjøper, for så tar jeg vare på kvitteringene av kundene som handler, så separerer dem via kjøpt / brukt etc?

Hvordan fungerer dette egentlig på lettest mulig måte? ikke minst kommer jeg til å skaffe meg regnskapsfører etter jeg runder investerings-summen, så om dere har noen å annbefale innenfor dette som er billige men flinke på jobben gjerne fra Oslo så hadde det også vært gull!

Setter stor pris på all tilbakemelding!
 
Topp