Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskapskontor + egen bokføring - tips?

Klarna

New Member
Klarna faktura i nettbutikk

Hei,

det bæsta ær sjælvklart att erbjuda kunden så många betalningssætt som møjligt så att du økar din konverteringsgrad.
Du får vældigt gærna ta kontakt med mig så ska jag førklara førdelarna med att bruke Klarna faktura i din nettbutikk, och hur vi kan øke salget ditt :)
Du når mig på tel: +47 47271543 eller madelen.sjoberg@klarna.com

Mvh
Madelén Sjöberg, Klarna
 

caines

Medlem
Når det gjelder bilag som ble diskutert i starten av tråden, så snakket jeg med en regnskapsfører idag som fortalte "det er ikke nødvendig å ha bilag kun bestående av èn kassekvittering. Det er mulig å stemple disse på et A4 ark og sette i ringperm og kalle A4 arket for et bilag. Det er viktig at dette omhandler varer du ikke har betalt eller krever inngående refusjon på. Da må det registreres ett bilag pr kvittering, selv om det kan føre til flere bilag. Spesielt er dette relevant for en del kvitteringer fra offentlig transport, drosjeregninger etc. Går uansett an å samle opp før man registrerer som et bilag i sin journal, men det må klart fremgå hva som inngår på bilaget og slik jeg forstår han var det beste å registrere en kvittering som ett bilag. Men jeg tenker spesiellt på småkvitteringer for kontorrekvasta en togbillett etc. Uansett fristende å samle de så man ikke får så mange småsummer.
 
Topp