Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reisedomener til salgs

OldHP

Medlem
spaniareise.com
russlandreise.no
polenreise.no
indiareise.com
hotellbangkok.no
billigeflybillettertilthailand.no
billigeflybillettertilthailand.com
 

OldHP

Medlem
Tips

billige flybilletter til thailand - søkeordet får 1000 treff av google alene per mnd. Hotell Bangkok får 1600
 

picxx

Well-Known Member
billige flybilletter til thailand - søkeordet får 1000 treff av google alene per mnd. Hotell Bangkok får 1600

Jupp, og samtidig ogsaa sikkert det reisemaalet det knives hardest i paa norske sider, kanskje foruten gran canaria og lofthus.
 

Morph

Svart belte i snoking
Har noen en link til en nettside som kan gi en pekepinn på antall søk på bestemte ord i Google, forresten? :)
 

OldHP

Medlem
Det er tull. Det vet du ingenting om. Mener du at "billige flybilletter til thailand" har 1000 søk på Google så må du si det og ikke villede noen til å tro at det domenet har 1000 besøkende pr. mnd.

Hadde jeg ment 1000 treff på type in så hadde jeg aldri nevnt google.
 

Web2000

Medlem
Nei, det er ikke det han skriver. Han skriver at søkeordet får 1000 treff fra Google hver måned. Det riktige er at et visst antall personer søker på det på Google i løpet av en mnd. (flere enn 1000) Men hvem bryr seg om det hvis ingen besøker sida di?

Hvis du ønsker å finne "feil" i innleggene til folk her inne så finner du de nok hvis du henger deg opp i detaljer og leter etter formuleringsfeil. Jeg tror de aller fleste forstod hva som ble skrevet her i dette tilfellet.

Let`s eat dad.
Let`s eat, dad.
 

Erlend

Medlem
Hvis du ønsker å finne "feil" i innleggene til folk her inne så finner du de nok hvis du henger deg opp i detaljer og leter etter formuleringsfeil. Jeg tror de aller fleste forstod hva som ble skrevet her i dette tilfellet.

Let`s eat dad.
Let`s eat, dad.

Jeg stusset over hva det betydde. Er jo greit at Tonny sier fra?
 
Topp