Kjapp og trygg hosting for Wordpress

reiseforsikring.org selges

Geir E.

Medlem
Reiseforsikring har høy CPC, stabilt høyt søk, sesong trender om sommeren ser det ut til. Har avslått bud tidligere via sedo, men lar det gjerne gå for en fair pris til noen her. Ligger på GoDaddy. Send gjerne bud via PM eller email.
 

Geir E.

Medlem
Tenker over 1000 kr. Litt avhengig av interessen her selvsagt. Når det er sagt er jeg i salgsmodus da jeg prøver å bli kvitt siste rest av domener.
 

Geir E.

Medlem
Bud mottatt på 1500kr, ikke hørt noe fra kjøper siden. Dersom noen vil ha "forkjøpsrett" på domenet til den prisen ta kontakt. Domenet kan bli ditt, gitt at kjøper ikke svarer innen rimelig tid.
 

Tony J

Alle skal få
Dersom denne kjøperen aldri tar kontakt og er fra forumet kan du med fordel nevne brukernavn. Jeg mener at dersom man gir et bud, så er det bindende.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg mener at fortrolighet mellom to forretningspartnere er viktig ;) Vi lever ikke i steinalderen!

Jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage for din uheldige uvitenhet. Hvorfor forskjellsbehandle medlemmer av forumet som representerer en bedrift forran andre nettsider? Jeg tror det vil bare fungere som et positiv virkemiddel å henge ut personer som står for et avtalebrudd som også er bindende. Forebyggende er det også. Hvis du lurer meg noen gang så vil jeg fortelle alle om det, om det skulle være noe tvil.
 

Tony J

Alle skal få
Må bare tillegge at du nevner ordet fortrolighet mellom 2 personer. Tilliten virker allerede å ha være brutt da trådstarter påpeker avtalebrudd. Da de heller ikke har utført noen transaksjoner kan de heller ikke kalles forretningspartnere?
 

Geir E.

Medlem
Beklager dårlig oppdatering her. Det var snakk om en glipp, kjøper tok kontakt innen rimelig tid.

Domenet er solgt.
 
Topp