Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rekneskapsprogram på nett.

Turbo Heidi

Member
Driver å leter etter ett godt rekneskapsprogram på nett.

Har sett litt på Fiken og e-conomic.
Tenker ikkje å ta totalt over jobben til en rekneskapsfører, men gjerne gjøre det enklere for han og kanskje billigere for meg.

Er det noen som har noen programmer å anbefale?
 
Kommer litt ann på hvor stort du driver, er du et lite foretak vil ofte visma sin eAccounting kunne gå greit, men er du større er nok et mer "fullverdig" program som (ekspempler, har ikke bokført i dem selv) :

Tripletex,
24sevenoffice (revisorforeningen har avtale med dem, så det bør jo være bra - men dyrt)
xledger
e-conomic

er vel de store som tilbyr "fullverdige" systemer online i Norge. du sier du har regnskapsfører, da er det kanskje en ide og undersøke om regnskapsføreren din har kjennskap til noen program, og velge i samråd med han/hun (jeg nekter å bruke ordet "hen") - for hvis ikke regnskapsføreren din kjenner systemet blir det vel ikke nødvendigvis billigere for deg.
 

Terjemk

Medlem
Jeg har et lite enk. foretak med lite bilag. Har testet både e-conomic og Fiken. Jeg endte på Fiken. Kan anbefales.
 
  • Like
Reaksjoner: KGB

e-conomic_kristin

New Member
Hei @Turbo Heidi!
Nå er jeg muligens litt sent ute her, men hvis du ikke allerede har valgt et regnskapsprogram, vil jeg bare nevne at du kan prøve e-conomic gratis i 14 dager før du tar et valg: https://www.e-conomic.no/regnskapsprogram/demo, og se om programmet er noe for deg. Vi tilbyr også gratis support på chat, telefon og e-mail dersom du skulle ha noen spørsmål i valgprosessen!

Og som @arjoregnskap nevner er det en god ide hvis du allerede har en regnskapsfører, å høre hvilket regnskapsprogram han/hun er kjent med for at det skal bli den beste løsningen for dere begge :)
 
Jeg bruker det (Matrix), og er storfornøyd over enkelheten. Det er mitt 1. valg på små regnskapskunder. Må være det regnskapsprogrammet jeg "lærte meg" raskest, samtidig har det alle funksjoner som er nødvendig. Det har sine begrensninger (feks bilagscanning, lønnsmodul, remittering og andre saker som "store" program har), men har en ikke behov for det så er det uten tvil et godt valg.

Har ikke benyttet webshop løsningen, kun økonomisystemet.
 

Prince

Medlem
Ganske lurt å spør hvilken regnskapsprogram din regnskapfører bruker, da er det lettere å velge. Tripletex og E-conomic er det meste brukte online program.
 

Martin R

Medlem
Jeg vil anbefale E-conomic.no
Hvorfor: Jo, det er et program som det er enkelt å bruke til mitt bruk!
+ Etter bare noen dager ble jeg kontaktet av en kundekonsulent som ga meg en god pris:
- Kun kr. 116 i måneden inkludert fri skanning av bilag & dokumenter i hele 2015!
 

ptomter

Medlem
Jeg bruker Tripletex for mine tre firma, og selv anbefaler jeg dette til mine kunder. God API løsning og god støtte for integrering mot nettbutikker.
 

Pål

Medlem
tripletex er genialt.

du må ha et komplett system Heidi, slik at det ikke blir dobbeltarbeid... ha fakturasystemet integrert i regnskapsprogrammet, om ikke må jo alt punches inn en gang til...
 
Topp