Kjapp og trygg hosting for Wordpress

RSS-feed av affiliate fra TradeDoubler og AdService?

spikre

peterhamre.no
Jeg jobber med et kontrollpanel hvor jeg på en oversiktside kan få innblikk i alt jeg har av interesse. Jeg integrerer blant annet kalenderen, e-postene, rss-feeds fra blant annet domeneshop, dette forumet og noen nettaviser. I tillegg har jeg innsikt i de siste fakturaene jeg har sendt, og får opp varsel om en faktura ikke er betalt - og den skulle ha vært det. Ikke minst vises ubehandlet ordre fra nettbutikkene jeg administrer. Planen er å også få inn tall fra analytics.

I den anledning ville det vært greit å ha oversikt over affiliate-inntektene fra TradeDoubler og AdService. Jeg trenger da en api, atom eller rss hvor jeg kan hente data fra.
- Finnes dette? Tips? Noen som gjør noe lignende?

OBS! Nettsiden skal hente alt automatisk. Det er ikke aktuelt å manuelt gå inn for å kjøre en rapport, og eksportere/importere den. Det skal være helautomatisk.
 
Hei,

du kan få tilsendt realtime data på alle leads fra Adservice Media via vår callback (api) funksjon. Du kan lese mer om dette, og enkelt lage selve funksjonen i vårt partnerprogram under 'Adservice Tools'.

Vi sender altså ett feed med informasjon - du velger selv hva som skal inkluderes - men f.eks. kampanjenavn, tidspunkt for lead og beløp. Hvordan du så behandler data er jo opp til deg, men du kan f.eks. legge all data i en txt-fil på din servere, og så hente data automatisk derifra.

Om du eller noen andre har spørsmål til denne funksjonen, eller annet - så er det naturligvis bare å ta kontakt!
 
Topp