Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker 2 selgere for webannonser

chano

Banned
Jeg søker etter 2 freelance annonseselgere hvor den ene skal dekke området Vestfold og den andre Buskerud fylke. Annonsesalget foregår i hovedsak via telefon, men det er ingen betingelse. Det er helt opp til den enkelte selger om han/hun benytter seg av tlf. eller oppsøkende salg.
Det vil være en fordel om den som ønsker oppdraget bor i, og/eller har god kjennskap til ”det som rører seg”i fylket, og til næringslivet i ”sitt fylke” – det vil gjøre salget enklere.

Det stilles ingen krav til antall solgte annonser per dag/uke/mnd, men det kan sies at en eller to salg per dag går forholdsvis greit. Alt er opp til den enkelte selger om hvor mye han/hun ønsker å tjene.

Alle annonsene selges med 1-års varighet, det selges ingen annonser med løpende avtaler men resalg skjer ved avtalens utløp. (Av erfaring er det få som ønsker å kjøpe løpende avtaler). Annonsesalg og resalg betyr at dette er en jobb som kan gå over lang tid.

Selgers fortjeneste per annonsesalg er minimum kr. 1.000.- men for noen av annonsesalgene er fortjenesten kr. 2.500.- per stk.

Nå er det ganske sikker noen her på wf som vil spørre om hvorfor jeg ikke selger annonsene selv når det er så enkelt. Til dette kan jeg svare at jeg har allerede solgt noen i de aktuelle områdene, men jeg driver fire andre tilsvarende siter med samme opplegg og av den grunn har jeg rett og slett ikke tid til mere.
Derfor tilbyr jeg denne muligheten til noen som kanskje har ledig tid og som har lyst til å tjene penger.

Dersom dette kan være av interesse så send meg en PM
 
Topp