Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker jobb på nett

Martin R

Medlem
Hei,

Noen som vet om noen ledige jobber på nett?
Vil tjene et par kroner etter skoletid.
Fyller snart 16år.

Kundeservice for eksempel?

Noen som vet om noe så ta kontakt! :)
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
Som 16 åring er du vel enten ferdig med eller snart ferdig med ungdomsskolen, og da er det vel bare å få seg en jobb da.

I disse dager holder jeg en knapp på at det enkleste vil være å søke hos Justis- og beredskapsdepartementet, da de skal utvide for noen milliarder sånn tilfelle det finnes flere "Brevik'er" der ute, og stillingen ser ut til å passe midt i blinken for deg :

Ledige IKT- stillingar.
I samband med etableringa av sivilt situasjonssenter er det naudsynt å styrke IKT- seksjonen i Justis- og beredskapsdepartementet med 2 faste stillingar som rådgjevar/ seniorrådgjevar. Seksjonen har ansvar for drift og utvikling av IKT løysingar i departementet. Stillinga vil omfatte drift og vedlikehald av IKT i departementet og i Krisestøtteeininga. Det er viktig med kompetanse innan informasjonstryggleik, teknisk tryggleik og god kjennskap til dagens trusselbilete. Det er også viktig med høg teknisk kompetanse og sertifisering innan Microsoftprodukt. Erfaring med serverinstallasjonar, kunnskap om Active Directory, Virtualisering, SAN og grouppolicy samt distribusjonsverktøy vert forventa. I tillegg vil det vere nødvendig med høg nettverkskompetanse. Vedkommande vil inngå i ei vaktordning.

Stillingsannonse!

Mulig de kan ta deg inn på kveldstid også, de er etter det jeg har sett temmelig desperate.

De er forøvrig også en ledig stilling som seksjonssjef for Departementene, med hovedansvar å videreutvikle regjeringen.no, som måtte passe for en med dine web-kunnskaper

Stillingsannonse!

kanskje noe mer passende er et vikariat på help-desk, riktignok i Bergen, men det er mulig du bor i nærheten?

Vikariat Help-Desk
Til vår IT-avdeling i Bergen søker vi vikar for 12 mnd. til vår Help-Desk.

I denne stillingen vil du hovedsakelig jobbe med 1. og 2.linje support, i tillegg til å delta i noe prosjektarbeid. Vi søker deg som har erfaring fra lignende arbeid.

Arbeidsoppgaver

Oppsett av nye PCer, applikasjoner, smart- telefoner, printere, m.m
1.linje og 2.linje support til ca. 200 lokale brukere i tillegg til tett samarbeid med andre regioner og selskaper innen konsernet.
Feilsøking


Stillingsannonse!

Dersom det bare er strøjobber du er ute etter, må du nok belage deg på å konkurrere med alle Inderne på fiverr.
 
Sist redigert:

the6tk

Medlem
Vaffelsmart:
Ta å skriv en søknad Se hvordan skrive en jobb søknad

Så tar du deg en tur innom butikker i nærområdet, møte opp personlig, be om å snakke med daglig leder og si at du leter etter en sommerjobb, og at du lurte på om de trenger ekstra folk.. Vær ærlig, si hvor mye du ønsker å jobbe.. etc.

Jeg ser at du ønsker å finne en jobb på nett, men helt ærlig, for en person på 16 år så vil jeg anta at det ikke er så lett å finne.. Vil derfor anbefale deg å bygge opp kunnskapen din og erfaring ved å jobbe i nærbutikker etc.. Da får du en god erfaring når det kommer til kundebehandling, noe som vil bidra til at flere evt er villige til å ansette deg innen service kategorien..
 

MobyDick

New Member
enig med han over; å gå innom butikker er alltid smart. er sånn jeg har fått alle jobber jeg har hatt før. skal sies at jeg er usikker på om denne gode statistikken fortsetter nå som jeg er ferdig med bacheloren...
 

hansson

Langveisfarende
Enig i at en jobb på web for en så ung kar ikke er så veldig utviklende, du trenger kontakter og erfaringer fra det virkelige livet. Nå hørte jeg ut som en skjeggete bestefar, men greit nok. Spørsmålet mitt var bare: Hva er du flink til på web?
 
Topp