Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker kreativ og moderne webdesigner

Status
Stengt for ytterligere svar.

xdex

Medlem
Hei,

Jeg ser etter en ung, kreativ og solid web-designer. Jeg vil ha flere oppdrag over tid, for andre kunder inkl egne prosjekter og salg. Jeg ser etter en god samarbeidspartner som har mye ledig tid og ønsker å bygge videre på sin allerede-eksisterende portefølje. Dersom du bor i Stavanger området er dette også ett pluss, men absolutt ikke noe krav.

Krav fra deg,
  • Mye erfaring med Adobe relaterte produkter
  • Tid til å ta nye prosjekter på kort varsel
  • Kreativ og følger trendene som er pr dags dato
  • Du må kunne vise hva du har gjort tidligere (minimum 4 webdesign)
  • Noe eller mye erfaring med logo creation
  • Noe eller mye erfaring med css/html (javascript er kun pluss)
  • Pluss om du er over 18år for å signere kontrakt (underskrift av foreldre er også en mulighet)

Det du kan forvente fra meg,
  • Betaling pr oppdrag og eller salg
  • God kommunikasjon
  • Konstruktiv kritikk for tilbakemeldinger
  • Muligheten til å få flere oppdrag enn tidligere

Send meg en PM med portefølje og litt informasjon om deg, dersom du ikke har noen portefølje eller noe å vise til, trenger du ikke å sende PM, jeg ønsker å se hva du går god for. Jeg er kun interessert i privatpersoner, ikke firma som kan utføre slike oppdrag.
 

andre

Medlem
Hei, jeg heter André johannesen og fant innlegget dit om at du søker en ung og dyktig webdesigner å jeg ønsker å melde min interesse. Jeg er 20 år gammel og bor sammen med min kjæreste i finland, jeg har mye fritid og er arbeidsledig å leter etter noe å drive med.

Jeg legger ved noen referanser, websider og logoer jeg har designet.
Fastgame.no er en spill side som er underutvikling og ikke er oppe å gå enda, men du kan se designet om du går inn på www.fastgame.no

Her er et annet prosjekt jeg har under utvikling,
Logo.jpg

Index.jpg

Kampanje%20copy.jpg


Jeg har desverre ikke flere referanser på denne pcen, men om det virker intressangt kan jeg få sendt over fler fra en annen pc.
Mvh.
André Johannesen
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hva er grunnen til at du ikke ønsker firma til dette? Vi har en meget dyktig designer, som har ledig kapasitet.

Han ser vel etter en ansatt, vil jeg tro. Og han må jo nesten ansette den han velger, for privatpersoner kan naturligvis ikke fakturere for den jobben de gjør.

Personlig blir jeg overrasket dersom det finnes noen som tilfredsstiller kravene UTEN å allerede være ansatt et sted eller drive eget firma. Men der kan jeg selvfølgelig ta feil.

Lykke til i letingen!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp