Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker selvstendig webutvikler eller byrå på Sørlandet for toveis business

quicktech

Medlem
Hei,

Jeg var litt i tvil om hvor denne posten kunne passe inn, så moderator av forumet må gjerne flytte den dersom det finnes et annet under forum som passer bedre.

Jeg representerer Goodae leverer websider, nettbutikker, mobilsider og andre programmeringstjenester. , et byrå basert i são paulo, med utviklere og Norsk prosjektleder (meg selv) tilstede der. Vi tilbyr design, utvikling, drift, vedlikehold og markedsføring av webløsninger. Hovedvekten av kundene er fra Norge, men også noen her og der rundt om i Europa og Sør Amerika.

Det skjer store endringer hos oss for tiden. Vi skal skifte navn, vi deler selskapet i 2 hvor min andel skal jobbe hovedsakelig mot Norge og det andre selskapet fokuserer 100% på Brasil. Vi går mer og mer bort fra å tilby webløsninger til sluttkunder (skomakeren på hjørnet, snekkeren og rørleggeren) og fokuserer stadig mer på å selge mot byråer og andre etablerte miljøer som selv tar kundekontakten og leier et større volum fra oss.

Luksusproblemet er at vi har en del sluttkunder, som er hyggelige kunder, og som vi ikke bare kan kaste på gata fordi vi velger å endre strategi. Samtidig er det et alvorlig problem at jeg som sitter i Brasil hele tiden ikke har mulighet for å personlig ut å møte kundene når det er aktuelt. Det bremser også salget i så måte. Det er også en tidssone forskjell som gjør at kunder ikke får tak i oss på morgenen, og det synes jeg er uheldig.

Vi ønsker å opprettholde vårt gode forhold til alle sluttkundene, men for at det skal kunne la seg gjøre trenger vi en lokal representant. En ideell partner er en person eller lite miljø fra Kristiansand som allerede har en del kunder der og erfaring i markedet, som vi kan sluse sluttkundene over til. Samtidig er vi ikke interessert i å gi bort kundeforholdene våre, men vi kan gjøre en byttehandel. Det vil for eksempel være veldig kurant at vi overlater all kundekontakt til deg/dere, dere kan selge etter deres prismodeller og til gjengjeld leier en utvikler eller to hos oss.

Jeg understreker at det jeg her har skissert er den ideelle løsningen slik jeg ser det, men jeg er likevel åpen for innspill og mulige andre former for samarbeid. Det er ikke et must at du er fra Kristiansand, men det er ideellt. Uansett hva det blir, er vi nødt til å ha en to veis business. Vi er ikke interessert i å leie inn eller ansette en person for å representere oss.

Jeg håper dette er interessant for noen der ute, og inviterer deg / dere til å legge meg til på skype for en nærmere prat : magnus_berglund . Er ikke så ofte innom dette forumet, så PM er ikke den beste måten å nå meg på.
 

quicktech

Medlem
Vi har vedlikeholdsplaner etter sluttført prosjekt, som gjør at kundene da betaler for et visst antall timer per måned etter sidene er på lufta.

Jeg tenker også på nye sluttkunder. Vi får jo en del forespørsler og muligheter på sluttkunde-caser, og da hadde det vært interessant å sluse de nye kundene over på samarbeidspartneren.

Kan også nevne at de teknologiene vi jobber mest med og som kundene stort sett ligger på er php/mysql basert. Herunder er wordpress og magento de mest brukte platformene men vi har flere custom made løsninger også.
 
Topp