Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Salg av Skrivejobb.no

hvoslef

Student
Heisann.

Har for tiden alt for mye å gjøre, og ønsker derfor å redusere arbeidsmengden. På den måten får jeg brukt mer tid på det som faktisk er viktig for meg akkurat nå, få en bachelor. Det er derfor jeg nå selger unna Skrivejobb med et tungt hjerte, og håper at potensiell kjøper faktisk prøver å videreutvikle idéen min.

Skrivejobb.no er et nettsted som leverer artikler til bedrifter/privatpersoner på oppdrag, og for å gjøre dette så har 80 personer per dags dato registrert seg som skribenter. De har erfaringer på de fleste felter, men det er ikke å legge skjul på at ikke alle leverer av like bra kvalitet. Det er derfor stort potensiale for å skille ut de mindre gode.

Har for øyeblikket en fast avtale med levering av artikkel til et nettsted hver uke, som du naturligvis overtar inntjeningen på. Men igjen, hvis du kun ønsker at skribenten skal skrive for dine nettsider så er det mulig. Fordelen er da at du setter prisen på artikkelen selv, og i det lange løp vil du betale særdeles lite per artikkel.

Med i pakken så får du med domene, webhotell, skribentdatabase og tidligere kundehistorikk. Websiden kjører på Wordpress, og har en Facebook-side du også overtar. Har hostingen hos Host1. Du tar naturligvis over alt av kostnader som påløper av hosting og slikt. Det medfølger ingen konto, varelager eller noe annet enn websiden.

Nettsiden har siden august hatt over 7.000 visninger, som tilsvarer 2.000 visninger i måneden. Dette skyldes at siden er opplistet i "tjene penger"-avdelingen til Gjerrigknark.com. Det er fortsatt et stort potensiale, så lenge du har kontaktnettverket, nettsidene og folkene som trenger artikler til en rimelig penge.

Du står naturligvis fritt til å endre hele oppsettet, og gjøre akkurat hva du vil. Jeg håper bare idéen blir videreført, så jeg om ett år kan se at nettsiden har virkelig tatt av og blitt noe mer enn det er i dag. Fordi det kan det virkelig bli.

Har brukt 200kr på markedsføring, og det er nettopp her på WebForumet. Har hatt omsetning på 4.700 hvor halvparten er gått til skribentene. For øyeblikket så har prosjektet et resultat på kr 2.150 som kan bli mye høyere hvis man bare har mye tid på hendene, og ønsker å gjennomføre dette i et stort volum.

Lyst på billige artikler? Styre prisen på de selv? Kom med bud :)

*** Tilbudet er gyldig i 14 dager, og selger kun hvis prisen er fornuftig. ***
 
Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dette skyldes at siden er opplistet i "tjene penger"-avdelingen til Gjerrigknark.com

Siden jeg selv i min politiske gjerning kjemper mot snillismen, burde jeg kanskje feie for egen dør i første omgang ;)
 
Topp