Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Scanning av post

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hepp,

Vi er på jakt etter et firma som i en kortere periode kan scanne all innkommende post for oss og sende det pr e-post eller lagre det i et dokument system online. Dette da vi befinner oss litt rundt i landet og holder på med ferieavvikling etc.

Noen som har erfaring med slike tjenester? Gjerne et firma som sender videre tidsskrifter og annen brevpost som ikke kan scannes til en alternativ adresse (f.eks. meg privat).

På forhånd takk =)
 

sta

Medlem
Contapost.no kan gjøre dette. Vi har en mann som scanner, mailer, videresender osv. Vi har et par slike kontrakter som det du er på jakt etter, men mest av alt driver vi med printing og pakking av papirer som distribueres gjennom Posten (for både for våre egne tjenester og andre bedrifter).

eg klarte ikke å finne noe info om denne tjenesten på nettsidene deres. Har du mulighet for å si noe om prismodellen? Betaler man en fast pris pr. brev/side som dere mottar og scanner?
 

hansson

Langveisfarende
Vi har ikke noen offisiell tjeneste som dette, så det ligger ingen informasjon om priser el.l. på nettet. Prisene og modellen avhenger helt av tidsperspektiv og volum. Sannsynligvis vil vi ta en fast pris/måned med mottak av X brev inkludert, og så en stykkpris hvis man kommer over dette antallet. Fysisk videresending faktureres ekstra. Resten makuleres etter en viss tid.

Vi må nesten se på hvilket behov dere har og gi et tilbud.
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Tusen takk. Jeg sender deg en e-post, så tar vi den videre.
 
Topp