Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger jeans.no

J

Jiberish

Guest
Jeg selger domenet jeans.no, det er perfekt for deg som vil starte nettbutikk eller liknende.

Det har vært en aktiv side på domenet og det har PR3. Det ranker som #1 for søket jeans i Norge. Den tekniske løsningen bak jeans.no har krøllet seg og jeg har ikke tid eller interesse til å prøve og løse det. Det er altså domenet som selges.

Send bud på pm. Jeg ser for meg en pris på middels NOK xx.xxx,-
 
J

Jiberish

Guest
Har fått inn bud på 15.000,- det er ikke veldig mye mer som må til, men noe.
 
Jeans.no er et supert domene. Jeg ville nok satt en minstepris på 25.000 Men, lykke til uansett.

Formidlet nylig salg av et tilsvarende domene i klesbransjen - det gikk endel høyere da jeg bestemmer prisen selv. (Mange tror at verdien på et domene er lik det som tilbys av en kjøper, så ha litt is i magen og sett en akseptabel minstepris som du kan godta - det er nemlig du som bestemmer prisen selv.)

Lykke til.
 
Sist redigert:
J

Jiberish

Guest
Mottatt bud på 17.000,- via Hegnar. Jeg har satt "kjøp nå pris" til 20.000,-
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Beklager litt off topic, men...

(Mange tror at verdien på et domene er lik det som tilbys av en kjøper, så ha litt is i magen og sett en akseptabel minstepris som du kan godta - det er nemlig du som bestemmer prisen selv.)

Det der ble litt for tåpelig. Du kan ønske deg hvilken pris du vil, men det hjelper ikke hvis ingen er villige til å gi den prisen. DERFOR sier man at verdien på et domene er det MARKEDET er villig til å gi, ikke "en kjøper".

Men for all del, noen er jo vanvittig mye flinkere til å forhandle enn andre, for ikke å snakke om at det er viktig å finne den rette kjøperen - omtrent som litt spesielle hus.

Her ville jeg ha prøvd å kontakte endel av de større aktørene i klesbransjen i norge direkte hvis jeg var deg, i stedet for å bare ta det via forumer osv.
 
Topp