Kjapp og trygg hosting for Wordpress

seo freelancer søger udfordringer

seo4u

New Member
Hej alle sammen.

Jeg har arbejdet aktivt med seo i 3 år i Danmark og England for små og mellemstore virksomheder og har omfattende viden og ekspertise på området. Jeg ved at seo ikke er så stort i Norge, men kan se i har et meget godt forum her.

Jeg bor nu i Oslo og jeg leder derfor efter udfordringer i form af private eller freelance opgaver.
Har du en privat hjemmeside du gerne vil have frem i google, eller et firma der gerne vil i gang med seo så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Jeg kan tilbyde den samme seo kvalitet som et hvilket som helst firma, men da jeg nu kun arbejder med seo som hobby vil prisen være en helt anden.

Jeg kan også fungerer som privat rådgiver mod et mindre månedligt beløb hvis du gerne selv vil lave din seo, men ikke er helt sikker på hvad der virker, og hvad der ikke gør.

Jeg vil i fremtiden være aktiv på dette forum og dele ud af min viden.

Du/i er meget velkommen til at kontakte mig på email
seo4u (a) live.dk
 

seo4u

New Member
Hvilke selskaper har du jobbet for? Har du noen gode case å vise til?


Sender gerne mere information om mine kvalifikationer på email til personer der har opgaver jeg kunne have lyst til at lave.

Det skal desuden siges at jeg stadigvæk er bundet af kontrakter der forhindre mig i at opgive flere af mine referencer.

Hvis der på nogen måde skulle være tvivl om mine kvalifikation laver jeg gerne no cure no pay arbejde hvor der kun betales for de resultater der skabes. Og altså ingen betaling hvis der ingen resultater er.
 
Topp