Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO nei nei

hvaer

Medlem
Onsite:
- Ikke tenk på at det og det søket har så og så mange treff. Tenk autoritet fremfor antall treff. Du vil få mange long tails hits etterhvert. Selv ser jeg på sider jeg har vært med på å lage, at kan ha lett 10000 unike i måneden, hvorav opp mot 80% fra long tails.

- Ikke bedriv keywordstuffing. Skriv naturlig, og for folk! (Hvis du vil bruke keyworddensity, ikke over 1%.)

- Slutt å skriv for søkemotorer. Skriv for folk, slik du normalt vil skrive. Det er ikke antall besøkende på siden som er viktig (med mindre du skal selge siden), men kvaliteten på besøkende. Skriver du for søkemotorer, så vil de fleste synes at det er dårlig skrevet, og det vil bli få som besøker sidene dine igjen. Bounceraten på sider skrevet for folk, kontra søkemotorer er vesentlig lavere. Søkemotorene har begynt å bli ganske smarte, og du vil ikke få noe særlig igjen for det. (Les dette avsnittet en gang til, og se hvor mange ganger søkemotorer er nevnt... Jepp, det var med meningen...)

- Ikke cloak sidene dine. (Det vil si at robotene til søkemotorene ser en versjon av siden din, mens de besøkende ser en annen.)


Offsite:
- Ikke bygg linker ved hjelp av spamteknikker.
- Ikke bruk hovednøkkelord i alle linker. Bruk hovednøkkelord i omlag 20%, LSI nøkkelord på 50%, og resten på linker som rene domenelinker, klikk her, se her, etc.
- Ikke bedriv tradisjonell AB linkbytte. (Side A linker til B, B linker til A). Bedriv isåfall ABC(Side A linker til B, B linker til C. Eier av A eier også side C). Men før du bedriver linkbytte, studer profilen til siden du ønsker å linke til, for alt fra linker til keywordstuffing til personen som eier siden.

Kommer sikkert på mer når jeg er litt mer våken...
 

DahlgrenINC

Medlem
Ikke tro at ved å publisere "epic,king shit" innhold, automatisk genererer økt synlighet i søk.

Skal du drive innholds markedsføring bør du sørge for å ha en god strategi for promotering.
 
Topp