Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Shopping i USA

Nemo

Medlem
Hei.

Bekjent reiser over dammen om ikke så lenge. Har i den forbindelse fått tilbud om å levere handleliste. Dog meget usikker på hva som lønner seg å kjøpe der nede...?

Først og fremst PC-utstyr, men om noen skulle kjenne til store forskjeller på bestemte merkeklær etc, hyl ut.
 

picxx

Well-Known Member
Er PC utstyr lønnsomt å handle der???

Akkurat dèt lurte jeg også litt på.
Norge er vel et av verdens rimeligste land å handle lektronikk i, og tar man i betraktning klusset det blir ved bruk av en evt. garanti ville nok jeg gjort unna all handel av elektronikk i norge.
 

Harlem

Medlem
Litt avhengi av hvor i USA man skal, men det finnes såkalte "outlets" i de fleste større byene i USA! Her får man kjente merkevarer til meget bra priser.. Ofte 1/3 av hva det koster i vanlige butikker.. Var 14 dager i LA i Oktober/november og skal tilbake i påska 2008! Handler alltid med meg en ekstra koffert full av sko, bukser og gensere hver gang!
 

Nemo

Medlem
Hm... Hva jeg trenger? Strengt tatt ingenting, men er jo alltids kjekt med noe nytt :p

Takker forøvrig for tipset om klesbutikken! Tror jeg skal bestille litt, og få det sendt til kompisen min skal bo. Var et par ting som var rasende billig nemlig.

Flere nettbutikker som sender til USA only med gode priser?
 
Topp