Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sliter med innlinker..

snappahed

New Member
Hei!
Har startet en nettbutikk som selger briller world wide, og har brukt mange timer på offpage SEO. Utfordringen er at inlinkene ikke øker. Har gjort ca 3000 artikkel posteringer mm..

Alt dette ble gjort for ca 1,5 mnd siden.. Noen som har noen tanker om hvorfor linkene ikke øker?
 

zapotek

Medlem
Han skriver jo at han har skrevet 3000 artikkelposteringer. Mener du at du har sendt inn artikler til 3000 artikkeldatabaser (med lenker til din side)?

Om du har sendt inn nøyaktig samme artikkel til alle så kommer ikke søkemotorene til å indeksere 3000 nøyaktig like artikler.
 

picxx

Well-Known Member
Hva bruker du for å sjekke innlinker til din side?
 

snappahed

New Member
Jeg har ikke postet samme artikkel 3000 ganger da.. og alle artiklene hadde linker inn til siden min ja.. I tillegg har jeg lagt ut en hel haug med PR omtaler og submitta 2000 web directories. Alle artiklene (eller de fleste da) var spinna, og det var totalt 40 stk.

Dere kan godt se på siden. Vet den ikke er optimal i forhold til SEO, da det er et designbyrå som har laget den, og SEO sto ikke akkurat framst i rekka under utvikling (veldig dumt sånn i ettertid).

TAR VELDIG GJERNE I MOT TIPS; DA KONSEPTET MED SIDEN ER GENIALT !
Her er siden (ikke meninga å linkdroppe da)
extraoptical dått com
 
Sist redigert:

snappahed

New Member
litt mer

For å sjekke innlinker ahr jeg brukt SEOELITE. Men får samme resultat hvis jeg bare bruker feks Yahoo.. site: ....

Vet at noe av problemet er at jeg ahr alt for lite tekst på sidene, og at produktsidene er alt for like..

Kan det være en løsning og lage feks 20 setninger som jeg spinner og setter en randomfunkjsjon på og setter inn under produktene?
 

paalh

Medlem
Jeg vil heller satse på å gjøre skikkelig SEO istedet for slike "seotriks". Et tips jeg kan gi deg fra å se hvordan du linker inn fra blogg.no er at du bør endre lenketeksten

Nå skriver du :"extraoptical.no" som lenketekst
Prøv heller: "briller med styrke" eller "briller med styrke fra extraoptical" du skjønner vel.

Ta med de søkefrasene du vil ranke for i lenketeksten.

Når det gjelder innlinker så er det massevis registrert på nettsiden din. Bare se her:

extraoptical.com - Google Search

Det er ikke alltid at Yahoo og andre seo verktøy fanger opp alle linkene til Google. Sjekk Webmaster tools så finner du nok noen der også ;)
 
Topp