Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Smartaccounting

enurs

Medlem
Noen som har testet Smartaccounting.no fra visma?

Ser etter noen som kan stå til ansvar for regnskap, rapporter, lønn, årsoppgjør osv. Altså full pakke og smartaccounting gir meg 75 bilag i mnd for 2000 kr inkl alt foruten årsoppgave som koster 5000 kr ekstra. De tilbyr scanning av faktura og oversikt av regnskap på nett.

Totalt blir vel dette 29.000 kr eks moms i året. Høres det bra ut eller alt for dyrt i forhold til hva du får? Har også mulighet for regnskapsfører til 500 kr eks moms i timen men litt usikker på hva de tilbyr av rapporter og om de tar ansvar for regnskapet.

Hva tror dere?
 

Dseller

Medlem
Dette må jeg prøve ut!! det virker som en veldig enkel løsning som sparer deg for veldig mye tid, syntes 29k virker som en veldig grei pris. Men spørs hvor seriøse de er da.
 

enurs

Medlem
Jeg har brukt eaccounting som er svært bra om man ikke skal ta ut lønn. Smartaccounting er jo noe helt annet. Du gjør jo ingenting foruten å scanne og sende visma dine bilag
 

Smbinfo

Medlem
Ser absolutt ikke dumt ut. Vær obs på ekstrakostnade under betingelser:

Fakturering via tjenesten koster kun kr 7,50 pr. faktura du lager og sender selv + 29 kr pr mnd du benytter tjenesten.
Pris pr. faktura sendt på EHF kr 11,- og ønsker du at vi distribuerer postalt kr 29,- pr. faktura.


Står ingenting om leveringstid og når man må levere bilag, hva som skjer når man er sein med å levere etc. Trenger du å bli holdt i nakken spørs det om ikke en IRL revisor hadde vært tingen. Men det absolutt beste er uansett å være flink å samle bilag og levere i tide.
 

enurs

Medlem
Jeg tror de fleste som gjør det bra ønsker å levere i tide slik at selskapet framstår som mest mulig profesjonelt. 7,50 er jo kun på faktura så man får jo håpe denne kostnad blir høy :)
Mitt selskap gjør det bra men samtidig er det nytt. Bankkontoene er ikke fylt opp så kostnadene må holdes nede. Jeg gjør regnskap i dag selv men ønsker nå at en regnskapsfører gjør det og tar ansvar for at det blir riktig noe Visma hevder de gjør. Jeg var mest opptatt av prisen, om dere mente det var dyrt eller en bra pris. Alltid vanskelig å ønske kvalitet men samtidig ikke ha så alt for mye penger på konto :(
 

Smbinfo

Medlem
Jeg tror de fleste som gjør det bra ønsker å levere i tide slik at selskapet framstår som mest mulig profesjonelt. 7,50 er jo kun på faktura så man får jo håpe denne kostnad blir høy :)
Mitt selskap gjør det bra men samtidig er det nytt. Bankkontoene er ikke fylt opp så kostnadene må holdes nede. Jeg gjør regnskap i dag selv men ønsker nå at en regnskapsfører gjør det og tar ansvar for at det blir riktig noe Visma hevder de gjør. Jeg var mest opptatt av prisen, om dere mente det var dyrt eller en bra pris. Alltid vanskelig å ønske kvalitet men samtidig ikke ha så alt for mye penger på konto :(

Prisen kommer ofte ann på endel ting som ikke nødvendigvis nevnes på forsiden/reklamer hos endel firma, og du kan derfor komme ut nokså annerledes. Eks om du stadig ikke leverer alle bilag, ringer og spør om mye forskjellig etc. Men du virker oppegående, så tror du kommer godt ut av det:)

Andre helt like tjenester(online regnskapsfører for småbedrifter) er regnskapshjelp.no (fakt system fungerer kun på PC?), firmahjelpregnskap.no (Visma løsning) m.fler.
 
Topp