Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Smartaccounting

Tonny Kluften

Administrator
Å tro at man, når totalregningen kommer på bordet, får billigere regnskapsføring med Visma enn med en live regnskapsfører er vel som å tro på julenissen egentlig. Det som generelt er med automatiserte systemer er at det ser rimelig ut på papiret, men ofte dukker det opp tilleggstjenester man må ha.

... Nå må man være x antall plasser samtidig, slitsomt.

Det heter "plazzer zamtidig, zlitzomt"!!!
 

enurs

Medlem
Har spurt om og om igjen om det blir ekstra kostnader noe de mener det ikke blir om du ikke ønsker hjelp til andre saker som f.eks få en rapport skrevet for hånd.

Det skal være gratis å ringe regnskapsfører, chatte med regnskapsfører å få hjelp til å gjøre det riktig. Det er nok den eneste hjelpen jeg ønsker.

Om jeg ønsker skatteplanlegging eller noe annet så får jeg betale ekstra for det noe som er helt ok. Men jeg er svært urolig for at dette ikke stemmer og det blir mye dyrere så jeg hadde håpet at noen her kjente til smartaccounting programmet. En lokal regnskapsfører vil vel uansett ta timebetalt for hvert besøk jeg har hos dem?

Viktige for meg er
- Ha det enkelt (i mitt tilfelle tar jeg bilde av faktura med tlf, overfører til pc og laster opp)
- Oversikt og ett profesjonelt regnskap (ligger på nett og ser proft ut.. har sett demo)
- At noen tar ansvar og gjør det riktig (har tidligere fått skattesmell på millioner ettersom noen idiot regnskapsførere "glemte" å legge inn alt av tall)
- Billig men bra. 2000 kr eks mva i mnd + 5000 kr eks for årsavslutt til altinn. Vet som sagt ikke om dette er billig eller ikke. Har vel ca 50 transaksjoner på konto i mnd og usikker på hvor mange bilag dette blir. 75 er maks hos visma om 2k i mnd skal gjelde.

Så det blir dette vs ta en vanlig regnskapsfører til 550 kr i timen eks mva som jeg også kan sende faktura til med scanning.
 
Topp